خسارت بیش از ۲۰۰۰ میلیارد ریالی سیل به جاده‌های سیستان و بلوچستان

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان گفت: براساس آخرین برآورد‌ها و ارزیابی‌های صورت گرفته، سیل اخیر بیش از ۲۰۰۰ میلیارد ریال خسارت در جاده های استان بر جای گذاشته است.

خسارت بیش از ۲۰۰۰ میلیارد ریالی سیل به جاده‌های سیستان و بلوچستانعلی خانقایی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت:  براساس آخرین برآورد‌ها و ارزیابی‌های صورت گرفته، سیل اخیر در حوزه این اداره کل بیش از ۲۰۰۰ میلیارد ریال خسارت بر جای گذاشته است.

خانقایی گفت: برآورد ریالی خسارت وارده به سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور ارسال شده و پس از انجام مراحل لازم در سطح ستادی، اعتبار مورد نیاز جهت جبران خسارت‌ها، تأمین و ابلاغ خواهد شد.

وی گفت: در سیل اخیر به رویه‌های آسفالتی، آبنما‌ها و ابنیه فنی نظیر پل‌ها خسارت وارد شد که بیشترین تخریب در جاده‌های شهرستان‌های هیرمند، میرجاوه، نصرت آباد و مهرستان اتفاق افتاد.

وی در پایان با اشاره به تلاش‌های انجام شده توسط راهداران در جهت حفاظت از راه‌ها و ترمیم خرابی‌ها گفت: اگر تلاش و حضور شبانه روزی همکاران ادارات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان‌های تابعه این اداره کل نبود، یقیناً ورود سیلاب به منطقه سیستان و همچنین سیل ناشی از شدت بارش‌ها در سایر مناطق استان، خسارت بسیار بیشتری به بدنه جاده‌ها و ابنیه فنی وارد می‌کرد. این در حالی است که حتی در شرایط بحرانی، حداقل مسدودی را در جاده‌های نیمه شمالی استان داشته ایم.

انتهای پیام/ع

خسارت های سیلاب در سیستان وبلوچستان 

برچسب ها: حمل و نقل ، وزارت راه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار