مردم خیر بافق بیش از یک میلیارد تومان به نیازمندان کمک کردند

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان گفت:خیران بافقی در جشن رمضان با عنوان پویش من، مبلغ یک میلیارد و ۱۰۰میلیون تومان به نیازمندان کمک کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، غلامرضا مشعلچی معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) یزد در حاشیه جشن رمضان شهرستان بافق با عنوان پویش نذر من گفت: در دوازدهمین روز از ماه مبارک رمضان، نیکوکاران بافقی، خیران، مسولان و شرکت‌ها مبلغ ۱میلیارد و ۱۰۰میلیون تومان در قالب نقد و کالا به نیازمندان هدیه کردند.

وی افزود: همچنین بیش از ۸۵۰بسته غذایی با ارزش هرکدام ۲۰۰هزارتومان برای نیازمندان تامین شد.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) یزد هدف از برگزاری این جشن را تهیه ۲۰هزار سبد غذایی به ارزش ۲۰۰هزار تومان برای نیازمندان بیان کرد.

وی با اشاره به اهداف برگزاری جشن رمضان بیان کرد: ترویج سنت حسنه انفاق و اطعام، دریافت کمک‌های نقدی و غیر نقدی خیران برای انفاق و اطعام به نیازمندان و مددجویان تحت حمایت، جذب حامیان جدید طرح اکرام ایتام و محسنین با استفاده از تمامی ظرفیت‌ها و فرصت‌های موجود، اطلاع‌ رسانی خدمات و فعالیت‌های کمیته امداد به مردم و همچنین معرفی شیوه‌های نوین پرداخت کمک‌های مردمی به نیازمندان ازجمله اهداف برگزاری جشن رمضان در شهرستان‌های استان یزد است.

انتهای پیام/ی

جمع آوری بیش از یک میلیارد تومان کمک خیری بافقی‌ها در پویش نذر من

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.