اجرای طرح تعیین آموزشیاران و آموزش دهندگان در مدارس مازندران

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش مازندران گفت:طرح تعیین آموزشیاران و آموزش دهندگان در حال اجرا است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، داود تقی نیا معاون سوادآموزی آموزش و پرورش مازندران گفت: جشنواره الگو‌های برتر تدریس با یاری راهبران آموزشی و گروه‌های آموزشی به طور مستمر در حال پیگیری است و هدف از برگزاری این جشنواره، ایجاد انگیزه در آموزش دهندگان و تقویت مهارت‌های آنهاست.

وی افزود: سوادآموزی استان پارسال در حوزه سوادآموزی گام‌های خوبی برداشته و به همت همکاران توفیقاتی هم حاصل شده است.

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش مازندران گفت: بنابراین انتظار داریم تلاش شود حتی الامکان کل حجم تحت پوشش سال ۹۷ دوره‌های سوادآموزی در آزمون پایانی شرکت کنند و نتایج شایسته‌ای کسب گردد.

داود تقی نیا با اشاره به اهمیت امتحانات در فرآیند سوادآموزی، افزود: شرح وظایف اعضای ستاد امتحانات به ادارات سوادآموزی ابلاغ شده و همکاران ما در سراسر استان، شرح وظایف محوله را به طور کامل انجام می‌دهند.

وی با اشاره به اهمیت مهارت آموزش دهندگان، گفت: برنامه‌هایی برای تقویت مهارت در بین آموزش دهندگان در نظر گرفتیم و یکی از آنها، جشنواره الگو‌های برتر تدریس است که با یاری راهبران آموزشی و گروه‌های آموزشی به طور مستمر در حال پیگیری است و هدف از برگزاری این جشنواره، ایجاد انگیزه در آموزش دهندگان و تقویت مهارت‌های آنهاست.

تقی نیا با بیان این که طرح تعیین آموزشیاران و آموزش دهندگان در حال اجراست، افزود: دقت و صحت اجرای این طرح برای دستگاه تعلیم و تربیت بسیار مهم است لذا انتظار داریم امور مربوط در ادارات شهرستان‌ها و مناطق انجام شود و تلاش شود هیچ آموزش دهنده‌ای به اداره کل هدایت نشوند و مراجعه نکنند.

انتهای پیام/آ
 

طرح تعیین آموزشیاران و آموزش دهندگان در مدارس مازندران اجرا شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.