بهره‌مندی ۲۶ شهر استان اردبیل از پوشش تلفن همراه نسل سوم و چهارم

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل گفت: تمامی ۲۶ شهر استان اردبیل از پوشش تلفن همراه نسل سوم و چهارم بهره‌مند هستند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، بهروز رزمی، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل امروز در دیدار با امام جمعه سرعین گفت:‌ در بازدید میدانی که به همراه فرماندار سرعین از برخی روستاهای شهرستان صورت گرفت، وضعیت ارتباطی روستاها مطلوب ارزیابی و مقرر شد در بررسی مجدد پوشش تلفن همراه در برخی نقاط، موارد احتمالی در طول برنامه زمانبندی مشخص مرتفع شود.

وی با اشاره به برنامه‌های دولت برای ایجاد شبکه ارتباطی مطمئن و قابل استفاده در مواقع بحرانی افزود: بر همین اساس پروژه ایجاد شبکه ملی اطلاعات در کشور آغاز شده است که می‌تواند زمینه‌ساز بسیاری از مشکلات در مواقع بحرانی شود.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل بیان کرد: شبکه ملی اطلاعات دارای سه لایه زیرساخت، خدمات و محتوا است که وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات متولی و مسئول ایجاد زیرساخت‌های لازم برای راه‌اندازی این شبکه است.

رزمی تصریح کرد: این وزارت در زمینه لایه خدمات نیز اقداماتی را بر عهده دارد اما در خصوص لایه تولید محتوا، بخش عمده وظایف و مسئولیت‌ها بر عهده سایر دستگاه‌ها و ارگان‌هاست.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل از بهره‌مندی تمامی ۲۶ شهر استان اردبیل از پوشش تلفن همراه نسل سوم و چهارم خبر داد و گفت: در سه سال اخیر بیش از سه هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال پروژه در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات در سطح استان سرمایه‌گذاری و اجرا شد.

انتهای پیام/ع

ایجاد شبکه ملی اطلاعات در کشور

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.