خدمت رسانی به نیازمندان بدون مشارکت خیران امکان‌پذیر نیست

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان یزد گفت: طبق نیازسنجی انجام شده مددجویان یزدی نیازمند ۲ هزار و ۵۱۴ قلم کالای اساسی و لوازم ضروری زندگی هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، محمد حسن جمال پور معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان یزد با بیان اینکه خدمت‌ رسانی به نیازمندان و مددجویان تحت حمایت بدون مشارکت خیران امکان‌پذیر نیست، گفت: طبق نیازسنجی انجام‌ شده از جامعه هدف تحت حمایت کمیته امداد استان یزد، مددجویان یزدی نیازمند ۲ هزار و ۵۱۴ قلم کالای اساسی و لوازم ضروری زندگی هستند.

وی با اشاره به نوع لوازم ضروری موردنیاز مددجویان تصریح کرد: ۲۲۱ قلم کولر، ۱۸۳ پنکه، ۱۳۸ آبگرمکن، ۳۰۰ یخچال، ۱۲۹ تلویزیون، ۴۴۱ ماشین لباسشویی، ۲۷۲ اجاق‌گاز و ۳۸۹ تخته فرش موردنیاز مددجویان تحت حمایت کمیته امداد در استان یزد است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان یزد مردم خیراندیش و نیکوکار استان یزد را همواره پشتیبان و یاور محرومان عنوان کرد و افزود: نیکوکاران یزدی می‌توانند برای تأمین کالا‌های اساسی نیازمندان و همچنین مایحتاج ضروری محرومان با کمیته امداد در ارتباط باشند و با مشارکت در طرح‌های خداپسندانه این نهاد، سهمی در رفع نیاز مددجویان آبرومند تحت حمایت این نهاد داشته باشند.

وی ادامه داد: شیوه‌های مختلفی برای کمک به نیازمندان در نظر گرفته‌شده است، مراجعه حضوری به دفاتر کمیته امداد، تماس با شماره چهاررقمی ۱۸۱۱، تلفن رایگان ۰۹۶۸۸۷ و شماره‌گیری کد دستوری# ۰۳۵*۸۸۷۷ *ازجمله این روش‌ها است.

جمال پور بابیان اینکه زمینه بازدید خیران و مسئولان از منازل نیازمندان نیز فراهم است، افزود: همان‌گونه که انجام عبادات در ماه مبارک رمضان از فضیلت بالایی برخوردار است، رسیدگی به هم نوعان و رفع مشکلات و نیاز‌های آنان نیز فضیلت و ارزش ویژه‌ای دارد.

شایسته ذکر است: بیش از ۲۷ هزار خانوار با جمعیت ۵۸ هزار نفر تحت حمایت این نهاد قرار دارند که ۲۰ هزار و ۵۵۶ خانوار با جمعیت ۴۵ هزار نفر از این نهاد کمک‌معیشت دریافت می‌کنند.

انتهای پیام/ی

مددجویان یزدی نیازمند ۲ هزار و ۵۱۴ قلم کالای اساسی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار