دستگیری سارق حرفه‌ای با ۱۴ فقره سرقت در بابل

فرمانده انتظامی شهرستان بابل از دستگیری حرفه‌ای با ۱۴ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ سید محسن جعفری فرمانده انتظامی شهرستان بابل در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، ، گفت: درپی وقوع چندین فقره سرقت اماکن خصوصی و مزارع کشاورزی در بخش گتاب، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: در اجرای این ماموریت ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی این فرماندهی و ماموران انتظامی بخش گتاب با تشکیل تیم‌های اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه سارق را شناسایی کردند.

سرهنگ جعفری گفت:پس از هماهنگی‌های قضائی، در عمیلیاتی ضربتی متهم دستگیر شد و در بازجوئی‌های به عمل آمده تاکنون به ۱۴ فقره سرقت اماکن خصوصی، احشام و مزارع کشاورزی در این شهرستان اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان بابل، از کشف مقادیری اموال مسروقه از مخفیگاه متهم خبر داد و افزود: این سارق حرفه‌ای پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد و موضوع در دست بررسی است.

وی با اشاره به این که رعایت مسائل امنیتی، هشدار‌های انتظامی و استفاده از تجهیزات ایمنی مناسب از مهمترین عوامل پیشگیری از سرقت به شمار می‌روند، از شهروندان خواست: درصورت مشاهده افراد مشکوکی که در محدوده زندگی آنان پرسه می‌زنند مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام دارند.

انتهای پیام/آ
 
 

سارق حرفه‌ای با ۱۴ فقره سرقت در بابل دستگیر شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار