الجزیره: اسرائیل چگونه از هولوکاست سود می‌برد؟

شبکه الجزیره قطر اخیراً ویدئویی منتشر کرده که نشان می‌دهد چگونه صهیونیست‌ها با اغراق‌گویی درباره افسانه هولوکاست از دولت آلمان اخاذی کرده و رژیم جعلی صهیونیستی را تشکیل دادند.

الجزیره: رژیم صهیونیستی چگونه از افسانه هولوکاست سود می‌برد؟به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، شبکه تلویزیونی الجزیره قطر روز جمعه ویدئویی هفت دقیقه‌ای در صفحات شبکه‌های اجتماعی خود منتشر کرد که نشان می‌دهد رژیم صهیونیستی چگونه درباره حادثه ادعایی «هولوکاست» اغراق‌گویی کرده تا از دولت آلمان غرامت بیشتری دریافت کند و رژیم جعلی صهیونیستی را در سرزمین‌های اشغالی تشکیل دهد.

بنا به گزارش وب‌سایت «هاآرتص»، این ویدئو با عنوان «می‌گویند میلیونها یهودی در اتاقهای گاز کشته شدند... آیا واقعه هولوکاست حقیقت دارد و چگونه صهیونیست‌ها از آن سود می‌برند؟» در صفحات اجتماعی شبکه الجزیره منتشر شد اما دقایقی پس از اینکه بیش از یک میلیون نفر از آن بازدید کردند، شبکه الجزیره با این توضیح که «این ویدئو با استانداردهای سردبیری مطابق ندارد» آن را حذف کرد.

آنگونه که هاآرتص مدعی شده این ویدئو اصل افسانه هولوکاست را انکار نمی‌کند، اما تأکید دارد که صهیونیست‌ها با اغراق‌گویی در اعداد قربانیان مدعی هستند که نازی‌های آلمان در جنگ جهانی دوم میلیون‌ها یهودی را قتل‌وعام کردند در حالی که این اعداد واقعیت ندارد و یهودی‌ها تنها بخش کوچکی از قربانیان بودند.

بنا به روایت این فیلم «نازی‌های آلمان در واقعه هولوکاست میلیون‌ها نفر از اقلیت‌ها و قومیت‌ها و افراد دیگر قتل‌وعام کردند، اما سوال این است که  چرا جهان اینقدر بر کشتار یهودی‌ها تأکید دارد؟».

گوینده فیلم در پاسخ به این سوال می‌گوید: «از آنجایی که یهودی‌های ساکن اروپا ثروتمند بودند و شرکتهای رسانه‌ای زیادی را تحت کنترل خود داشتند موفق شدند کشتار یهودی‌ها را برجسته کنند و با اغراق در شمار کشته‌شدگان زمینه تشکیل اسرائیل را ایجاد کنند».

این فیلم در ادامه با طرح این سوال که «اسرائیل چگونه از هولوکاست سود می‌برد» می‌افزاید بر اساس توافق انتقال (یهودی‌ها) ۱۹۳۳، عناصر یهودی در سرزمین‌های اشغالی از دولت نازی آلمان خواستند اجازه دهد ۶۰ هزار یهودی ساکن آلمان همراه با دارایی‌های خود این کشور را ترک و راهی فلسطین شوند تا زمینه تشکل رژیم صهیونیستی فراهم شود.

بنا بر فیلم الجزیره، صهیونیست‌ها همچنین با تمرکز رسانه‌ای و اغراق درباره کشتار یهودی‌ها در حادثه ادعایی هولوکاست موفق شدند غرامت و پول زیادی از دولت آلمان دریافت کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ارشیاقاسمی ازشیراز
۱۷:۵۷ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸
باسلام: صهیونیست جهانی که برآمریکاهم حکومت میکند دوموردرا برجسته وازآن بهره کامل رابرده اند:
1.بعدازاتمام جنگ جهانی دوم بابمباران شیمیایی دوشهرمهم ژاپن وازبین بردن آنهمه انسان بیگناه درمدت قریب به 80 سال جهانرا ازهیبت آمریکاترسانده وبرآنهاحکومت میکنند.
2.درجنگ جهانی دوم ازتمام ملیتها و...جهان میلیونهانفردرخون خودغلطیندوکشته شدندومسلماتعدادی ازآنهامیتوانست یهودی باشندوبابرجسته کردن آن واغراق بیش ازاندازه و...تاکنون ازآن بهره کافی رابرده اندوحتی بنای اسرائیل هم براساس هولوکاست پایه گذاری شده!!!
هرچه میخواهند تواسرائیل امکانات درست کنند مسلما به فضل خالق توانا همه به مردم مظلوم فلسطین خواهندرسید و لاریب فیه...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۳۳ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸
بمباران هسته ای بود نه شیمیایی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۰ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸
مرگ بر اسرائيل انشاله به زودي محو خواهد شد
آخرین اخبار