کمبود آب در روستاهای امیرآباد دامغان/آبرسانی در چهار روستا با تانکر انجام می شود

بخشدار امیرآباد دامغان گفت: چهار روستا در منطقه سرکویر به دلیل کمبود، فقدان کیفیت آب و مشکلات مختلف، با تانکر آبرسانی می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، رضا اردکانی بخشدار امیرآباد دامغان گفت: منطقه سرکویر در جنوب بخش امیرآباد دامغان با کمبود آب در فصل‌های گرم سال به ویژه تابستان مواجه است.

وی ادامه داد: توزیع آب آشامیدنی در فصل تابستان در روستا‌های حسینان، معلمان، سینگ و سطوه، با تانکر انجام می‌شود.

اردکانی تصریح کرد: آب منتقل شده به روستا‌های منطقه سرکویر، از چاه آب آشامیدنی روستای رشم به این منطقه ارسال می‌شود که در این زمینه هیچ کمبودی وجود ندارد.

بخشدار امیرآباد، به رفع مشکل آب آشامیدنی روستای فیروزآباد صرصر از توابع بخش امیرآباد اشاره کرد و گفت: چاه و پمپ آب آشامیدنی روستای فیروزآباد صرصر که در اثر سیلاب دچار خسارت شده بود، با تخصیص اعتبار لازم تعمیر شد.

وی ادامه داد: تعمیر چاه با اعتبار ۵۱۰ میلیون ریال و تعویض پمپ با اعتبار ۱۵۰ میلیون ریال از محل اعتبارات امور آب و فاضلاب روستایی انجام شد.

اردکانی اظهار داشت: مشکلات این روستا پس از وقوع سیلاب، کمیت و کیفیت آب آشامیدنی بود که با نصب پمپ و تعمیرات، این مشکل برطرف شد.

وی تصریح کرد: بارندگی‌های اخیر برای بسیاری از خطوط انتقال آب و چشمه یخ آب‌ها مشکلاتی ایجاد کرد که به همت امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان دامغان رفع این مشکلات در حال انجام است.

اردکانی اضافه کرد: با توجه به بارندگی‌های اخیر، بسیاری از چشمه‌ها پرآب شده و مشکلات تامین آب روستا‌های جنوبی این بخش تا حدودی مرتفع شده است.

بخشدار امیرآباد دامغان گفت: با توجه به فرارسیدن فصل گرما، امکان کمبود آب آشامیدنی در روستا‌های منطقه سرکویر و کوه‌زر پیش بینی می‌شود که اقدامات تقویتی به این منظور در حال انجام است.

انتهای پیام / گ 

چهار روستا با تانکر آبرسانی می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار