همکاری ۳۲۰ هزار خیر با کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان/مشارکت‌های مردمی ۲۵ درصد افزایش یافت

مدیر کل کمیته امداد خوزستان از همکاری ۳۲۰ هزار نفر خیر با کمیته امداد و افزایش ۲۵ درصدی مشارکت‌های مردمی در سال گذشته استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مرتضی موصلی، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان در نشست خبری با اصحاب رسانه که امروز در این اداره کل برگزار شد، گفت: خبرنگاران و اصحاب رسانه، پل ارتباطی مهم بین سازمان ها، خیران برای تحقق اهداف عالیه که همان توانمندسازی مددجویان و نیازمندان و خیررساندن به قشر نیازمند خانواده است هستند.

وی بیان داشت: کمیته امداد امام خمینی (ره) با استفاده از ظرفیت خبرگزاری ها، تلاش می‌کند سهم بیش تری از کمک‌های مردمی، مشارکت شرکت‌ها و سازمان را برای کمک به نیازمندان جذب کند.

همکاری ۳۲۰ هزار خیر با کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان/مشارکت‌های مردمی ۲۵ درصد افزایش یافت

همکاری ۳۲۰ هزار نفر خَیِر با کمیته امداد امام خمینی (ره)

موصلی با بیان اینکه درحال حاضر ۳۲۰ هزار خیر با کمیته امداد امام خمینی (ره) همکاری می‌کنند اظهار کرد: از این تعداد، حدود ۳۵ هزار نفر حامی طرح اکرام و طرح محسنین، ۲۸۰ هزار مشترکان صدقات، ۲ هزار نفر مشترکان زکات از روستاییان و ۵ هزار نفر در مناسبت‌های مختلف کمک‌های خود را در اختیار کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار می‌دهند.

این مقام مسئول افزود: در سال گذشته، ۶۰ مرکز نیکوکاری در مساجد ساماندهی شد که برنامه ریزی ما این است که این مراکز را در سال ۹۸ این تعداد مراکز در مساجد به ۱۰۰ مرکز افزایش یابد.

همکاری ۳۲۰ هزار خیر با کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان/مشارکت‌های مردمی ۲۵ درصد افزایش یافت

۱۵ تا ۲۱ ماه مبارک رمضان، هفته اکرام و اطعام ایتام

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان درخصوص هفته اکرام واطعام ایتام اذعان داشت: با توجه به اینکه از ۱۵ ماه مبارک رمضان همزمان با ولادت امام حسن (ع) تا ۲۱ این ماه مبارک و مصادف با شهادت مولای متقیان، حضرت علی (ع)، هفته اکرام و اطعام ایتام نامگذاری شده است، طرح افطاری ساده ۱۲۰ هزار نفر از نیازمندان برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: همچنین در ایام ماه مبارک رمضان، ۴۰ هزار سبد کالا به نیازمندان اهدا شده و در حال اهدا است.

مرتضی موصلی در پایان گفت: هموطنان از سراسر نقاط استان و کشور می‌توانند از طریق سامانه *۸۸۷۷*۰۶۱#، تلفن گویا ۰۹۶۸۸۷۷، شماره حساب ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۴۰۵۷۵ و یا از طریق سایت emdad.ir، کمک‌های نقدی خود را به حساب کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان واریز نمایند تا به دست نیازمندان استان برسد.

انتهای پیام/گ

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.