دستور توقف فعالیت آموزشگاه تجسمی حاشیه‌ساز بجنورد صادر شد

معاون امور هنری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی با اشاره به حاشیه‌سازی‌های آموزشگاه آزاد تجسمی بجنورد گفت: دستور توقف ادامه فعالیت آموزشگاه آزاد تجسمی حاشیه‌ساز بجنورد تا اطلاع ثانوی صادر شد.

دستور توقف فعالیت آموزشگاه تجسمی حاشیه‌ساز بجنورد صادر شدبه گزارش حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،  ابوالحسن حیدری معاون امور هنری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی با اشاره به برخی تخلفات آموزشگاه هنری و تجسمی در بجنورد اظهار کرد: اخیراً تصاویری از اقدامات خارج از وظیفه آموزشگاهی تجسمی در بجنورد منتشرشده که برخورد لازم برای جلوگیری از این اقدامات انجام‌شده است.

وی با تشریح بررسی‌های انجام شده در خصوص این تخلف گفت: این تخلف بر اساس بررسی‌های اولیه محرز شده و تا زمان تصمیم‌گیری نهایی از فعالیت این مجموعه جلوگیری شده است.

معاون امور هنری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی همچنین با اشاره به فرآیند برخورد با تخلفات آموزشگاه‌های زیرمجموعه فرهنگ و ارشاد عنوان کرد: بر اساس قوانین برخورد با تخلف آموزشگاه‌های هنری در نخستین مرحله، اخطار کتبی و در مراحل بعدی با برگزاری شورای نظارت بر فعالیت آموزشگاه‌های هنری تصمیم‌گیری نهایی برای ادامه فعالیت این مجموعه‌ها انجام می‌شود.

گفتنی است روز گذشته برخی تصاویر از اقدامات نامناسب و خارج از عرف آموزشگاهی تجسمی در بجنورد باعث حاشیه‌سازی فراوانی در فضای مجازی شد و واکنش گروه‌های مختلف مردمی را برانگیخت.


بیشتر بخوانید: جوابیه آموزش‌وپرورش بجنورد در واکنش به انتشار تصاویری با عنوان #مهدکودک_های_غربی


منبع:فارس

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.