مدیرعامل ستاد دیه کشور ؛

آزادی ۱۳۰ هزار زندانی جرائم غیر عمد در جشن گلریزان

مدیرعامل ستاد دیه کشور از آزادی ۱۳۰ هزار زندانی جرائم غیر عمد در جشن گلریزان خبرداد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، جولایی مدیرعامل ستاد دیه کشور در شانزدهمین جشن گلریزان تبریز گفت: استقبال مردم تبریز از جشن گلریزان بی نظیر بوده و می‌تواند الگوی سایر استان‌ها باشد؛ این شور و شعور را که از طفل صغیر تا شیخ کبیر و از زن تا مرد همه برای کمک به همنوعان خود آمده اند را کم‌تر می‌توان دید.

وی اظهار کرد: سال گذشته حدود ۴۰۰ جشن گلریزان برگزار شد، اما امسال بدون احتساب استان‌های سیل زده بیش از ۳۰۰ جشن گلریزان در ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود. این در حالی است که همه ساله استان خوزستان نیز در برپایی جشن گلریزان پیشقدم می‌شد، اما امسال به دلیل سیل زدگی، جشن گلریزان در این استان برگزار نمی‌شود.

وی از آزادی ۱۳۰ هزار زندانی جرایم غیرعمد در جشن گلریزان در طول سه دهه گذشته خبر داد و گفت: سال گذشته با کمک مردم در جشن‌های گلریزان، ۷۹۳۲ نفر با بدهی حدودا ۱۵ هزار میلیارد ریال از زندان‌های کشور آزاد شدند.

وی افزود: استقبال مردم تبریز از جشن گلریزان بی نظیر بوده و می‌تواند الگوی سایر استان‌ها باشد؛ این شور و شعور را که از طفل صغیر تا شیخ کبیر و از زن تا مرد همه برای کمک به همنوعان خود آمده اند را کم‌تر می‌توان دید.

جولایی با بیان اینکه اولین جشن گلریزان در سال ۶۹ برگزار شد گفت: امسال سی و دومین جشن گلریزان را در اتاق بازرگانی ایران برگزار کردیم و مقام معظم رهبری با کمک ۴۰۰ میلیون تومان، رئیس جمهور با کمک ۲۷۰ میلیون تومان، رئیس قوه قضاییه با کمک ۵۰ میلیون تومان، رئیس قوه مقننه با کمک ۳۰ میلیون تومان و رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با کمک ۲۰ میلیون تومان آغازگر این جشن شدند.

 

انتهای پیام/ش

برگزاری شانزدهمین جشن گلریزان تبریز

برچسب ها: زندانی ، دادگستری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار