سرهنگ حشمتیان خبر داد

سارق خودرو هنگام سرقت به دام افتاد

رئیس کلانتری ۱۴۴ جوادیه تهرانپارس با اشاره به دستگیری یک سارق خودرو، گفت: این متهم هنگام باز کردن در یک خودرو، شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ منصور حشمتیان رئیس کلانتری ۱۴۴ جوادیه تهرانپارس اظهار کرد: بامداد روز گذشته ماموران گشت انتظامی این کلانتری در حال گشتزنی در محدوده خیابان امین بودند که رفتار مردی ۴۰ ساله در حالی که با در یک خودروی سواری کلنجار می‌رفت، توجه آن‌ها را جلب کرده و برای بررسی وی را تحت کنترل قرار دادند.

این مقام انتظامی عنوان داشت: دقایقی بعد این متهم در حالی که سعی داشت با استفاده از یک سیخ در خودروی مذکور را که کنار خیابان پارک شده بود، باز کند، که ماموران پلیس برای دستگیری وی اقدام کردند.

وی افزود: متهم که خود را در آستانه دستگیری می‌دید، سعی کرد با سلاح سرد به ماموران حمله کند که این اقدام با به کارگیری فنون رزمی از سوی ماموران بی نتیجه ماند و متهم پس از خلع سلاح، دستگیر و برای تحقیقات به کلانتری منتقل شد.

سرهنگ حشمتیان، بیان داشت: متعاقبا، مالک خودرو شناسایی و پس از حضور در کلانتری از متهم شکایت کرده و بر این اساس، متهم تحت بازجویی قرار گرفت که در نتیجه با معرفی خود به نام حسن، اظهار داشت که به تازگی از زندان آزاد شده و، چون پول و کار ندارد اقدام به سرقت لوازم داخلی خودرو می‌کند.

رئیس کلانتری ۱۴۴ جوادیه تهرانپارس، تصریح کرد: در تحقیقات تکمیلی مشخص شد که این متهم با یک سارق دیگر که او نیز اقدام به سرقت لوازم داخلی خودرو می‌کند، همدست است که با هماهنگی‌های انجام شده این متهم به نام بهزاد، در مخفیگاهش دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه وی نیز تعدادی تجهیزات و لوازم خودروی مسروقه از جمله، باند، ضبط و باطری خودرو کشف شد.

به این ترتیب، هر ۲ متهم پس از اعتراف به جرایم خود برای تحقیقات بیشتر به پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شدند.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار جنایی ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار