کشف ۳ هزار و ۵۰۰ عدد قرص روانگردان در نوشهر

فرمانده انتظامی نوشهر از کشف ۳۵۰۰ عدد قرص روانگردان و پلمب ۸ واحد صنفی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ قاسم محمدی فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری  ، گفت: به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی، مقابله با عاملان افیونی و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان به اجرا درآمد.

وی افزود: در اجرای این طرح پس از تشکیل تیم‌های اطلاعاتی و انتظامی ماموران موفق به شناسایی و دستگیری ۸ نفر از فروشندگان قرص‌های روانگران و مخدر در این شهرستان شدند.

سرهنگ محمدی گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی ماموران در بازدید از واحد‌های صنفی این افراد در مجموع بیش از ۳ هزارو ۵۰۰ عدد انواع قرص مخدر و روانگران کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر از پلمب واحد‌های صنفی متعلق به متهمان نیز خبر داد و افزود: توقیف ۲ دستگاه خودرو و ۳ دستگاه موتورسیکلت متخلف از دیگر موفقیت‌های اجرای این طرح بوده است.

وی از معرفی متهمان دستگیر شده به مرجع قضائی خبر داد و از شهروندان خواست: برای ایجاد امنیتی پایدار در شهرستان و مقابله با سوداگران مرگ با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری در زمینه مسائل امنیتی و انتظامی را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و کلانتری محل اعلام دارند.
انتهای پیام/آ



اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در شهرستان نوشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار