ضربه‌‌ای که رونالدو با جام قهرمانی به سر پسرش زد +فیلم

کرییس رونالدو ستاره پرتغالی فوتبال در مراسم اهدای جام قهرمانی لیگ ایتالیا به طور ناخواسته به سر پسرش ضربه‌ای زد.

ضربه‌ای کریس رونالدو به سر پسرش زد+فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در مراسم قهرمانی یوونتوس، کریس رونالدو ستاره پرتغالی این تیم به طور ناخواسته با جامی که در دست داشت به سر پسرش ضربه‌ زد. هنگامی که رونالدو به همراه خانواده‌اش برای گرفتن عکس در حال آماده شدن بود ناگهان جامی که در دست گرفته بود به پیشانی پسرش خورد و باعث رنجش او شد.

شب گذشته یوونتوس آخرین دیدار خانگی را با تیم آتلانتا انجام داد و این دیدار را با نتیجه ۱ بر ۱ به پایان رساند و قهرمانی خود در لیگ برتر ایتالیا را به ثبت رساند.

در مراسم جشن قهرمانی، جورجیا رودریگز نامزد رونالدو، دالورس آویورو مادر رونالدو و جونیور پسر رونالدو حضور داشتند.

سال گذشته با توافق دو باشگاه دوران حضور ۱۰ ساله رونالدو در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به پایان رسید و یوونتوس با پرداخت ۱۱۲ میلیون یورو رونالدو را خریداری کرد.این بازیکن ۳۳ ساله در دوران حضور در مادرید ۴ بار قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد ولی به نظر می‌رسید که رابطه‌اش با فلورینتینو پرس، رئیس باشگاه به گرمی گذشته نبود.

انتقال رونالدو، رکورد نقل و انتقالات تاریخ باشگاه یوونتوس را می‌شکند. گران‌ترین بازیکن یوونتوس تا قبل از حضور رونالدو، گونزالو ایگواین بود که با ۷۵ میلیون و ۳۰۰ هزار پوند از ناپولی راهی یووه شد.

رونالدو در سال ۲۰۰۹ با مبلغ ۸۰ میلیون پوند از منچستر یونایتد به رئال مادرید رفت. او در این مدت با ۴۵۱ گل تبدیل به بهترین گلزن تاریخ باشگاه شد و پنج بار توپ طلای فوتبال اروپا را تصاحب کرد.

رونالدو همچنین به رئال مادرید کمک کرد تا در پنج سال اخیر چهار بار قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شود و در فینال سال‌های ۲۰۱۵ و ۲۰۱۴ هم گل زد.

انتهای پیام/

رونالدو ناخواسته پسرش را زد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Afghanistan
BeCa
۰۱:۵۱ ۱۹ مرداد ۱۳۹۸
وقتی پسرشو زد نگاهشم نکرد بعد بگید رونالدو از مسی بهتره
Iran (Islamic Republic of)
Nazanin
۱۶:۰۲ ۳۰ خرداد ۱۳۹۸
خب ندید دستش خورد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۴ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸
وای چقدر وحشتناک چطور دلش اومد
آخرین اخبار