چلچراغ شیراز مسرور در شب میلاد امام حسن مجتبی (ع)

سومین حرم اهل بیت شاهچراغ (ع) در شب میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) مسرور و شادمان است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، در شب خجسته میلاد با سعادت کریم اهل بیت (ع) امام حسن مجتبی (ع) حرم‌های احمدی و محمدی (ع) غرق در نور و شادی است.

ارادتمندان اهل بیت عصمت و طهارت با حضور در بارگاه ملکوتی احمد بن موسی (ع) ولادت این امام همام را به حضرت شاهچراغ (ع) تبریک گفته و به منقبت خوانی می‌پردازند.

صحن و سرای حرم‌های احمدی و محمدی (ع) مملو از محبان و دوستداران امامت و ولایت است. به همین مناسبت ویژه برنامه‌هایی در حرم مطهر برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، گفت: مراسم مولودخوانی فردا شب با حضور مداحان حسن جوکار، حسن عرفان منش و مجتبی نادری‌زاده از ساعت ۱۹ و ۳۰ تا ۲۲ و ۳۰ در بست شهید دستغیب در حرم مطهر برگزار می‌شود.

حجت الاسلام سلامی ادامه داد: در جشن میلاد کریم اهل بیت بعد از نماز مغرب و عشا در حرم مطهر محمدزمان گلدسته، حاج احد ده بزرگی و محمد مرادی شعرخوانی می‌کنند.

وی بیان کرد: مسابقه اینترنتی با عنوان «آئینه‌دار کرامت» به همین مناسبت برگزار و علاقه‌مندان به شرکت در مسابقه می‌توانند تا ۳ خردادماه با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی شاهچراغ (ع) برای شرکت در این مسابقه اقدام کنند.

همچنین آیین جشن و سرور ویژه سالروز میلاد امام حسن مجتبی (ع) در دیگر حرم‌های مطهر امامزادگان، مساجد، تکایا و حسینیه‌های استان فارس در حال برگزاری است.
انتهای پیام/م

شاهچراغ شادمان در میلاد کریم اهل بیت امام حسن (ع)

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار