ترامپ: رسانه‌ها هرگز تا این حد فاسد و آزاردهنده نبوده‌اند

در پی انتشار گزارش نیویورک تایمز درباره پولشویی ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا بار دیگر رسانه‌های این کشور را هدف حملات لفظی قرار داد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا امروز (دوشنبه) در حساب توییتر خود به اخبار منتشر شده از سوی روزنامه نیویورک تایمز که او را به پولشویی متهم کرده بود، واکنش نشان داد و از این روزنامه به شدت انتقاد کرد.

وی در توییتر خود نوشت: روزنامه نیویورک تایمزِ شکست خورده (زمانی که من ۶ سال دیگر کاخ سفید را ترک کنم، این روزنامه از بین خواهد رفت) و دیگر رسانه‌های جعلی همچنان به نوشتن داستان‌های ساختگی درباره اینکه من چگونه از حساب‌های بانکی زیادی استفاده نمی‌کنم، ادامه می‌دهند. دلیلش این است که من به پول احتیاجی ندارم.

وی در توییت دیگری نوشت: زمانی که به پول احتیاجی نداشته باشی، به بانک هم احتیاجی نداری. بانک‌ها همیشه در دسترس من بوده اند. آن‌ها می‌خواهند پول به دست بیاورند. رسانه‌های جعلی همیشه این مسائل را منتشر می‌کنند و همیشه هم از منابع ناشناس استفاده می‌کنند. (زیرا این منابع ناشناس آن‌ها وجود خارجی ندارند.)

رئیس جمهور آمریکا افزود: رسانه‌ها هرگز تا این حد فاسد و آزاردهنده نبوده اند. رسانه‌های جعلی حقیقی‌ترین دشمن مردم هستند! به همین دلیل است که نمی‌خواهند داستان واقعی درباره روسیه را پوشش دهند. اما مردم آمریکا عاقل هستند.

دونالد ترامپ ادامه داد: حالا داستان جدید این است که ترامپ پول زیادی به جیب زده است و به بانک‌ها هم احتیاجی ندارد. اما او این پول‌ها را از کجا آورده است؟ از طریق روسیه؟ خیر من تجارت بزرگ خود را دارم و به بانک‌ها هم احتیاجی ندارم؛ اما اگر بخواهم بانک‌ها هستند و بانک دویچه هم بسیار حرفه‌ای است و اگر به هر دلیلی من از این بانک خوشم نیاید، می‌توانم به جای دیگری بروم، همیشه پول زیادی اطرافم هست و بانک‌های زیادی هم برای انتخاب کردن وجود دارد.

روزنامه نیویورک تایمز پیشتر به نقل از کارمندان «دویچه بانک» آلمان خبر داد که این کارمندان تراکنش‌هایی را از سوی دونالد ترامپ و جرد کوشنر، داماد او یافته اند که مظنون به پولشویی است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار