حجت الاسلام علوی:

باید با وحدت و انسجام ملی نقشه‌های نظام سلطه را نقش بر آب کنیم

وزیر اطلاعات گفت: باید با وحدت و انسجام ملی زیر پرچم ولایت، یک دل و یک زبان حرکت کنیم و نقشه‌های نظام سلطه را نقش بر آب کنیم.

باید با وحدت و انسجام ملی زیر پرچم ولایت،نقشه‌های نظام سلطه را نقش بر آب کنیمبه گزارش   گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،  حجت الاسلام سیدمحمود علوی امروز (۳۱ اردیبهشت) در جلسه شورای اداری استان کرمانشاه با اشاره به شرایطی که دشمنان علیه کشورمان درست کرده‌اند و حتی محدودیت واردات و صادرات را ایجاد می‌کنند، گفت: اگر مسئولان و رسانه‌ها اینگونه بیان کنند که دشمنان درصدد به زانو در آوردن کشور هستند، مردم وارد میدان می‌شوند و از این پیچ تاریخی به سلامت عبور می‌کنیم.

علوی نسبت دادن وجود مشکلات به ناکارآمدی دولت و نظام را خواسته دشمنان و به ویژه آمریکا دانست و افزود: باید هم مردم را با اقدامات استکبار علیه نظام جمهوری اسلامی ایران آگاه کرد و هم با تدبیر امور بر مشکلات غلبه کرد.

وزیر اطلاعات با اشاره به تحریم‌های جنایتکارانه آمریکا علیه مردم ایران، گفت: باید با وحدت و انسجام ملی زیر پرچم ولایت، یک دل و یک زبان حرکت کنیم و نقشه‌های نظام سلطه را نقش بر آب کنیم.

علوی همچنین بر انسجام ملی، همدلی و همزبانی بیشتر مسئولان تأکید کرد.

وی در بخش دیگر سخنانش با تبریک زادروز امام حسن (ع)، ایشان را نماد عقلانیت، نخبگی و وقار دانست و افزود: لازمه امامت تنها قیام نیست، بلکه گاهی قعود ائمه اطهار (ع) راهبر پیروان خواهد بود و فقط همراهان اهل بیت (ع) و، ولی فقیه به صلاح خواهند رسید.

علوی شرایط امام حسن (ع) را آزمون ولایتمداری توصیف کرد و گفت: آنانی که قعود و دستور به صلح آن حضرت را برنتافتند در این آزمون نمره قبولی نگرفتند و می‌خواستند دیدگاه خود را به آن حضرت تحمیل کنند، بنابراین همواره موفقیت انقلاب تبعیت از ولایت است و با این شرط می‌توانیم از پیچ‌های سخت عبور کنیم.

وزیر اطلاعات همچنین با اشاره به شرایط دوران حکومت امام علی (ع)، گفت: بروز مشکلات آن دوران نتیجه سنگ اندازی‌ها و دسیسه‌های دشمنان بود، اما غفلت و بی بصیرتی مردم موجب شکست رهبر بی‌بدیلی همچون امیرالمومنین شد و آن حضرت از بی وفایی و نافرمانی کوفیان به ستوه آمد.

علوی عدم همراهی مردم را یکی از عوامل عدم موفقیت حکومت امیرالمومنین (ع) و امام حسن (ع) دانست و افزود: به تعبیر مقام معظم رهبری، امام حسن مجتبی (ع) با توجه به شرایط جامعه قهرمانانه‌ترین نرمش تاریخ را برای حفظ و بقای اسلام از خود نشان داد.

وزیر اطلاعات در پایان با تقدیر از مدیرکل پیشین اطلاعات استان کرمانشاه، مدیرکل جدید را معرفی کرد.

انتهای  پیام/ز

 

تحریم‌های جنایتکارانه آمریکا علیه مردم ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار