پیام مهاجم ملی پوش پرسپولیس به ژاوی

علی علیپور، مهاجم جوان پرسپولیس برای فوق ستاره اسپانیایی السد قطر، پیامی منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال پرسپولیس تهران در چارچوب هفته ششم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۹ به مصاف السد قطر رفت و به پیروزی ۲ بر صفر رسید، اما از صعود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا بازماند و حذف شد.

مهدی ترابی و علی علیپور ۲ گل پرسپولیس را مقابل نماینده قطر به ثمر رساندند، اما نکته مهم در بازی دیشب (دوشنبه) خداحافظی ژاوی، فوق ستاره اسپانیایی السد بود. ابتدا بازی مسئولان باشگاه پرسپولیس و فدراسیون فوتبال از او تقدیر کردند و پس از پایان بازی نیز، بازیکنان سرخپوش به او دلداری دادند و در صفحات مجازی شان در اینستاگرام پیام‌های مختلفی را منتشر کردند.

علیپور که عملکرد خوبی برای سرخپوشان داشت، پس از بازی در اینستاگرامش با انتشار عکس ژاوی نوشت: "ژاوی پایانی برای درخشش تو نیست و فراموش نشدنی هستی. "

پیام مهاجم ملی پوش پرسپولیس به ژاوی

گفتنی است، ژاوی در این فصل ۲۰ بازی برای السد انجام داد و ۵ گل زد و ۶ پاس گل داد. او همچنین در ۷۶۹ دیداری که برای بارسلونا انجام داد، ۸۵ گل زد و ۱۸۲ پاس گل داد. ژاوی با پیراهن تیم ملی اسپانیا هم دوران موفقیت آمیزی داشت و توانست با این در جام جهانی ۲۰۱۰ و یورو ۲۰۰۸ و ۲۰۱۲ به قهرمانی برسد.


بیشتر بخوانید:

بیرانوند مصدوم شد

مصلح: امیدواریم قهرمان جام حذفی شویم

عالیشاه: بازی خوبی مقابل السد به نمایش گذاشتیم/ در پرسپولیس می‌مانم

ترابی: اشتباهات داوری سهم بزرگی در حذف پرسپولیس از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا داشت


انتهای پیام/

ژاوی از فوتبال خداحافظی کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار