داوری: تیم ملی والیبال شرایط تمرینی خوبی را سپری می‌کند/ ۸۰ درصد زیر ساخت‌های اردبیل و ارومیه تکمیل شده است

سرپرست فدراسیون والیبال گفت: تیم ملی کشورمان شرایط تمرینی خوبی را سپری می‌کند و امیدوارم در رقابت‌های لیگ ملت‌ها به خوبی ظاهر شویم.

داوری:تیم ملی بزرگسالان شرایط تمرینی خوبی را سپری می‌کند /هشتاد درصد زیر ساخت‌های اردبیل و ارومیه تکمیل شده است

افشین داوری سرپرست فدراسیون والیبال در گفتگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره شرایط این روز‌های تیم‌های ملی والیبال در رده‌ها و گروه‌های مختلف گفت: تیم ملی جوانان همان طور که برنامه ریزی کرده بودیم قرار است راهی اردوی تدارکاتی شود و در ۸ روز اقامت با تعداد قابل توجهی از تیم‌های مختلف بازی دوستانه انجام دهد تا هم ترکیب تیم اصلی مشخص شود و هم این که بازی‌های دوستانه انجام شده باشد.

تیم ملی بزرگسالان شرایط تمرینی خوبی را سپری می‌کند

او افزود: قرار است تیم ملی بانوان کشورمان هم در تورنمنت اسلوونی با حضور ۲۰ تیم حاضر شود که امیدوارم آن مسابقات هم برای بانوان کشورمان مفید باشد و آن‌ها بتوانند به شرایط ایده آل برسند. از طرفی تیم ملی مردان بزرگسال کشورمان هم شرایط خوبی را سپری می‌کند و امیدوارم که بتوانیم در مسابقات لیگ ملت‌ها که امسال ابتدا در کشور‌های چین و ژاپن برگزار می‌شود نتایج خوبی کسب کنیم و به خوبی ظاهر شویم.

داوری درباره تیم ملی نوجوانان هم اظهار کرد: نوجوانان هم با سرمربی خوبشان اردو‌های مداوم دارند و شرایط خوبی را سپری می‌کنند.

سرپرست فدراسیون والیبال درباره تیم‌های ملی ساحلی گفت: قرار است تیم ملی ساحلی زیر ۲۱ سال کشورمان مدتی دیگر در مسابقات قهرمانی جهان که به میزبانی تایلند برگزار می‌شود حاضر شود و پس از آن‌ هم تیم ملی بزرگسالان راهی آلمان شود تا در مسابقات جهانی حضور داشته باشد.

هشتاد درصد زیر ساخت‌های اردبیل و ارومیه تکمیل شده است

افشین داوری درباره شرایط شهر‌های ارومیه و اردبیل برای میزبانی رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال بیان داشت: ۸۰ درضد زیر ساخت‌ها برای میزبانی این رقابت‌ها تکمیل شده و قرار است کف پوش سالن ارومیه متصل شود. علاوه بر آن کف پوش سالن اردبیل هم در گمرک است و پس از انجام کار‌های ترخیص متصل می‌شود.


بیشتر بخوانید:

خوش خبر: مجبور به اعلام نام ۳۰ بازیکن به فدراسیون جهانی بودیم/ حضور در المپیک هم قطعی نیست چه رسد به کسب مقام!

فتاحی: مسابقات آسیایی شانس ما برای صعود به المپیک است

شعبانیان: بازی تدارکاتی با تیم ملی والیبال بانوان ترکیه برای ما مفید است


انتهای پیام/

اظهارات سرپرست فدراسیون والیبال درباره شرایط تیم های ملی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار