از سرگیری پرواز لار به دبی از خردادماه/ پرواز‌های هفتگی از لارستان به دبی افزایش می‌یابد

مدیر کل فرودگاه بین المللی لارستان گفت: پرواز هواپیمایی کیش ایر از لار به دبی خردادماه از سر گرفته می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، امین الله صولتی مدیر کل فرودگاه بین المللی لارستان اظهار کرد: پرواز هواپیمایی کیش ایر لار به دبی که به علت انجام تعمیرات در فرودگاه دبی از ۲۷ فروردین امسال متوقف شده بود از دهم خرداد از سر گرفته خواهد شد.

وی تصریح کرد: در روز‌های دوشنبه و جمعه هر هفته این پرواز در مسیر دبی – لار – دبی انجام می‌شود.

امین الله صولتی اضافه کرد: این پرواز هم اینک در روز‌های شنبه، سه شنبه و پنج شنبه در این مسیر توسط شرکت هواپیمایی فلای دبی پرواز انجام می‌شود.

مدیر کل فرودگاه بین المللی لارستان بیان کرد: با برقراری مجدد پرواز‌های شرکت هواپیمایی کیش ایر در این مسیر، تعداد پرواز‌های هفتگی از لارستان به دبی به پنج روز در هفته افزایش می‌یابد و با توجه به ایجاد رقابت به کاهش قیمت‌ها نیز منجر خواهد شد.

وی افزود: هم اینک ۸۰ درصد پرواز‌های فرودگاه بین المللی لارستان به مقاصد خارجی شامل دبی، شارجه، دوحه انجام می‌شود که با برقراری مجدد پرواز هواپیمایی کیش ایر به مقصد دبی و بالعکس تعداد پرواز‌های خارجی این فرودگاه افزایش خواهد یافت.

مدیر کل فرودگاه بین المللی لارستان گفت: تنها مقصد داخلی فرودگاه لار نیز تهران است که در روز‌های شنبه، دوشنبه، سه شنبه و پنج شنبه انجام می‌شود.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/چ

افزایش پرواز لار به دبی

برچسب ها: هواپیما ، فرودگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار