طی اخطاری در صحن؛

سلیمی: دولت همانند مسائل اقتصادی، فرهنگی را هم رها کرده/ مطهری: دولت به انحرافات فرهنگی نظارت داشته باشد

نماینده مردم محلات گفت: دولت همانطور که مسائل اقتصادی کشور را رها کرده، مسائل فرهنگی را هم رها کرده است.


سلیمی: دولت همانند مسائل اقتصادی، فرهنگی را هم رها کرده/ مطهری: دولت به انحرافات فرهنگی نظارت داشته باشدبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات طی اخطار قانون اساسی در صحن علنی عصر امروز (سه‌شنبه ۳۱ اردیبهشت ماه) مجلس گفت: متأسفانه کلیپ‌هایی از برخی از مهدکودک‌ها پخش شده است که در آنجا شنا به صورت مختلط انجام می‌شود که این مسئله زیبنده جمهوری اسلامی نیست.

وی ادامه داد: متأسفانه دولت در برابر این مسائل مُهر سکوت بر لب گرفته و چندین ماه است که سخنگو هم ندارد، حداقل مجلس در این زمینه غیرت داشته باشد.

نماینده مردم محلات در مجلس اظهار کرد: تذکرات لازم باید به دولت داده شود تا به مسائل فرهنگی هم توجه کند، اما همانطور که مسائل اقتصادی کشور رها شده، دولت مسائل فرهنگی را هم رها کرده است.

علی مطهری نایب رئیس دوم مجلس که در غیاب لاریجانی اداره جلسه را بر عهده داشت، در پاسخ به تذکر این نماینده گفت: مثالی که شما گفتید، خیلی مهم نبود چرا که در مدارس، مهدکودک‌ها، تئاتر‌ها و فیلم‌های خانگی، انحرافات مهمتری وجود دارد که یک‌مقدار رها شده است و دولت باید دقت و نظارت بیشتری داشته باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار