تلاش برای انتقال زندان مرکزی از کاروانسرای قدیمی سمنان

معاون امور هماهنگی عمرانی استاندار سمنان بر لزوم تلاش جدی برای انتقال زندان مرکزی از کاروانسرای قدیمی سمنان تأکید کرد.

تلاش برای انتقال زندان مرکزی از کاروانسرای قدیمی سمنانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، منوچهر فخری معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان در دیدار اعضای شورای شهر سمنان ، بر لزوم تعامل میان شهرداری و معاونت امور هماهنگی عمرانی استانداری سمنان تأکید کرد و گفت: ارتباط مستمر، نگاه منطقی و معقول‌تری را به دنبال خواهد داشت و در پیشرفت شهر بی‌تأثیر نخواهد بود.

وی خطاب به اعضای شورا گفت: با تدوین برنامه راهبردی و در نظر گرفتن استراتژی، به‌صورت هدفمند برنامه‌های خود را به شهردار ارائه داده و به‌عنوان یک حامی در کنار شهرداری و شهر باشید.

فخری یکی از مهم‌ترین اقدامات را انتقال زندان مرکزی نام برد و افزود: انتقال زندان از این کاروانسرای قدیمی از مواردی است که به‌شدت دنبال آن هستم تا با کمک شهرداری سمنان این مهم زودتر محقق شود و شهرداری با برنامه‌ریزی دقیق و اجرای مسیر پیاده‌رو، شهر را از حالت ماشینی خارج و به انسان‌محور تبدیل کند؛ چراکه شهر را انسان می‌سازد.

وی در خصوص اقدامات بسیار خوب شهرداری و شورا در بافت تاریخی گفت: بافت فرسوده و تاریخی هویت یک شهر هستند؛ خصوصاً سمنان که در مسیر گردشگری و ۲۰ میلیون زوار حرم امام رضا (ع) قرار دارد، توجه ویژه‌تری را می‌طلبد.

انتهای پیام / گ

دیدار اعضای شورای شهر سمنان با منوچهر فخری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.