لزوم استمرار جمع آوری کمک‌های مردمی برای سیل زدگان

مسئول اردو‌های جهادی سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان گفت: جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای سیل‌زدگان خوزستان باید مستمر باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز ، حجت‌الاسلام محمد پشم‌فروش، مسئول اردو‌های جهادی سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان گفت: جهاد همبستگی ملی باهدف بازگشت سپاه‌های معین به مناطق مختلف سیل‌زده استان و اقدام به بازسازی است.

وی افزود: سیل فرصت مغتنمی بود که گروه‌های مختلف می‌توانستند به خدمات‌رسانی بپردازند و برخی از مردم بار دیگر پای آن‌ها به استان باز شد و دورهم فعالیت کردن و اتحاد در منطقه سیل‌زده خوزستان تنها در مقاطعی وجود داشت همچنین فرق سیل خوزستان با سیل دیگر استان‌ها در پهنه جغرافیایی آن است.

حجت‌الاسلام پشم‌فروش بیان داشت: هر چه ستاد در کمک‌رسانی قوی‌تر و تشکیلاتی باشد خیرین خارج از استان را بهتر می‌توان دورهم جمع و از کمک‌رسانی آن‌ها استفاده کرد و با اعتمادسازی برای خیرین میزان کمک‌رسانی‌ها نیز افزایش پیدا می‌کند در همین راستا نیاز به تفکر و تدبر لازم است و جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای سیل‌زدگان باید مستمر باشد.

مسئول کمیته توزیع قرارگاه مردمی– جهادی رسیدگی به سیل‌زدگان خوزستان تصریح کرد: گروه‌های جهادی بسیاری در این سیل تشکیل شدند، اما هرکدام از آن‌ها باید یک محل را برعهده بگیرند، زیرا اگر نیرو‌های انقلابی حضور نداشتند برخی از کمک‌رسانی‌ها با مشکل روبه‌رو می‌شود.

انتهای پیام/م

حضور گروه های جهادی در سیل خوزستان

برچسب ها: سپاه ، سیلاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.