ثبت اطلاعات بیش از ۸۰۰ انبار کالا در مهاباد

 رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان مهاباد گفت: اطلاعات بیش از ۸۰۰ انبار کالا در شهرستان مهاباد ثبت شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، صادق قادری رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان مهاباد گفت: تاکنون اطلاعات ۸۷۰ انبار، سیلو و مراکز نگهداری کالا در این شهرستان در سامانه جامع بارگزاری این سازمان به ثبت رسیده است. 

وی در جلسه کارگروه تنظیم بازار مهاباد افزود: هر مکان و مرکز نگهداری کالایی که کالا یا بار درآن نگهداری یا به آن وارد یا از آن خارج می‌شود باید در سامانه جامع انبار و مراکز نگهداری کالا ثبت شود.

قادری گفت: بر این اساس تمام انبارها، مراکز انباشت کالا، سیلوها، سردخانه ها، واحد‌های تولیدی، کارخانه ها، معادن، اصناف و مزارع کشاورزی باید اطلاعات ورودی و خروجی خود را در این سامانه به آدرس اینترنتی nwms.ir ثبت کنند.

وی، مبارزه با احتکار را از اولویت‌های اصلی این اداره عنوان کرد و گفت: تمام اطلاعات انبار‌های ثبت شده در سامانه جامع ثبت موجودی کالا برای راستی آزمایی توسط بازرسان این اداره بازدید میدانی شده و چنانچه بازرسان این سازمان انبار‌هایی را کشف کنند که در سامانه ثبت نشده، اقلام و کالا‌های موجود در آن انبار، کالای احتکار شده محسوب و با صاحبان آن برخورد قانونی خواهد شد.

خالد بهرام نژاد، کارشناس طرح و برنامه جهادکشاورزی شهرستان مهاباد هم در این نشست گفت: در راستای تنظیم بازار و جلوگیری از بالا رفتن قیمت کالا‌های اساسی از ابتدای امسال تاکنون ۱۱۵ تن شکر، ۸۰ تن برنج خارجی و ۴۰ تن گوشت قرمز منجمد در این شهرستان توزیع شده است.

انتهای پیام/ج

جلسه کارگروه تنظیم بازار در مهاباد

برچسب ها: اتاق بازرگانی ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.