برگزیدگان نوزدهمین مسابقات پرسش مهر ریاست جمهوری تجلیل شدند

معاون فرهنگی و پرورشی آموزش و پرورش استان یزد گفت: در مراسمی از ۲۰۰ نفر از فرهنگیان و دانش آموزان برگزیده استانی در پرسش مهر ریاست جمهوری قدردانی شد.

علی سرداری معاون فرهنگی و پرورشی  آموزش و پرورش استان یزد در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ،  گفت : بیش از ۳۷ هزار نفر از فرهنگیان و دانش آموزان استان در پرسش مهر ریاست جمهوری شرکت کردند که ۲۰۰ اثر در مرحله استانی برگزیده شد.

وی با اشاره به استقبال خوب دانش آموزان یزدی به سوال ریاست جمهوری، افزود: ۱۱۳ اثر برگزیده از استان یزد نیز به مرحله کشوری معرفی شدند.

معاون فرهنگی و پرورشی  آموزش و پرورش استان یزد ادامه داد: آثار ارسالی فرهنگیان و دانش آموزان استان یزد در پرسش مهر ریاست جمهوری در زمینه‌های قصه، شعر، وبلاگ نویسی، داستان کوتاه، خوشنویسی، فن سخنوری، عکاسی و سرود بوده است.

امسال حسن روحانی رئیس جمهور از دانش آموزان پرسید که تاکنون چه مهارت‌هایی آموختند؟ و بگویند که فکر می‌کنند آموختن چه مهارت‌هایی برای زندگیشان مهم‌تر است؟

در سال تحصیلی ۹۸- ۹۷، ۹ هزار و ۸۰۰ نفر دانش‌آموز در سه مقطع ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم در ۱۰۷ مدرسه مشغول تحصیل هستند.

انتهای پیام/ی

تجلیل ازبرگزیدگان یزدی در پرسش مهر ریاست جمهوری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار