با همراهی سرگروه های آموزشی؛

فرایند ارزیابی انتخاب مدارس برتر در اجرای درس تربیت بدنی

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان مرکزی، از انجام فرایند ارزیابی انتخاب مدارس برتر در اجرای درس تربیت بدنی با همراهی سرگروه های آموزشی خبر داد.‌

فرایند ارزیابی انتخاب مدارس برتر در اجرای درس تربیت بدنیبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازاراک؛ مهدی دمنه، معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان مرکزی گفت: فرایند ارزیابی انتخاب مدارس برتر در اجرای درس تربیت بدنی با همراهی سرگروه های آموزشی انجام شد.

مهدی دمنه، افزود: در راستای تجلیل از تلاش مدیران مدارس و معلمان تربیت بدنی واجد شرایط در زمینه اجرا و ارزشیابی مطلوب درس تربیت بدنی، گروه های آموزشی استان با هماهنگی اداره تربیت بدنی و فعالیت های ورزشی اداره کل، از مدارسی که در سطح استان اعلام آمادگی کرده بودند، به منظور ارزیابی های تکمیلی بازدید به عمل آوردند.

معاون تربیت بدنی و سلامت ادامه داد: این بازدید های دوره ای که در راستای شرح وظایف سرگروه های آموزشی استان صورت گرفت؛ بر اساس فرم خود اظهاری مدیران در زمینه کیفیت بخشی به درس تربیت بدنی و فرم خوداظهاری معلمان تربیت بدنی بود.

وی تصریح کرد؛ در این بازدید ها، روند اجرای برنامه ها و مفاد دستور العمل جامع اجرا و ارزشیابی درس تربیت بدنی بررسی شد و در نهایت پس از جمع بندی نهایی نتایج، مدارس برتر استانی به دفتر تربیت بدنی و فعالیت های ورزشی معرفی خواهند شد.

دمنه یادآور شد: در دستور العمل جامع اجرا و ارزشیابی درس تربیت بدنی تلاش شده است چارچوب اجرا و ارزشیابی مطلوب درس تربیت بدنی در مدارس شفاف و یکسان سازی شود، که در این زمینه نظارت بالینی و هدایت فرد به منظور تحقق اهداف درس تربیت بدنی در مدارس اعمال می شود.

انتهای پیام/ت

مدارس برتر استانی به دفتر تربیت بدنی و فعالیت های ورزشی معرفی خواهند شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.