کشف ۴۶۰ کیلوگرم مواد مخدر در سیستان و بلوچستان/ قاچاقچیان زمین گیر شدند

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان از کشف ۴۶۰ کیلوگرم مواد مخدر و دستگیری دو قاچاقچی طی دو عملیات جداگانه خبر داد.

کشف ۴۶۰ کیلوگرم مواد مخدر در سیستان و بلوچستان/ قاچاقچیان زمین گیر شدندبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، وبه نقل از پایگاه اطلاع رسانی مرزبانی ؛ محمد ملاشاهی فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان  اظهار کرد: مرزداران هنگ مرزی سراوان با اشراف اطلاعاتی به سرنخ‌هایی از ورود محموله موادمخدر به عمق کشور آگاه شدند و بلافاصله با هوشیاری کامل به اجرای کمین و تشدید پوشش منطقه پرداختند.

وی اظهارداشت: سوداگران مرگ که قصد داشتند در فرصتی مناسب محموله موادمخدر را وارد کشور نمایند با هوشیاری مرزداران در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام ماندند مرزداران طی این عملیات موفق شدند ضمن توقیف دو دستگاه خودرو و دستگیری یک نفر قاچاقچی مقدار ۲۸۶ کیلو و ۲۰۰ گرم انواع مواد مخدر را کشف کنند.

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان در ادامه افزود: مرزداران هنگ مرزی زابل نیز طی عملیاتی جداگانه توانستند ضمن دستگیری یک نفر قاچاقچی مقدار ۱۷۴ کیلو و ۵۰۰ گرم مواد مخدر را کشف کنند.

ملاشاهی در پایان از همکاری مردم شریف این استان با مرزبانی تشکر کرد و تصریح کرد: خادمان مردم در مجموعه نیروی انتظامی تمام تلاش خود را به کار می‌گیرند تا مردم شریف ایران در امنیت باشند و این مهم بدون همکاری مردم امکان پذیر نیست.

انتهای پیام/ع

کشف موادمخدر در سیستان وبلوچستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار