نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس از ابتکار مجلس در کمک به معیشت خانوار‌های زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) خبرداد.

ابتکار مجلس در کمک به معیشت خانواده‌های زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره)به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ، منصوری نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی در مراسم گرامیداشت هفته اطعام نیازمندان و اکرام ایتام کمیته امداد امام خمینی (ره) شهر غرق آباد از تلاش مجلس برای جبران بخشی از مشکلات خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره)خبر داد.

منصوری افزود: افزایش مستمری مددجویان کمیته امداد بر اساس افزایش شاخص‌های آماری از ابتکارات مجلس در کمک به معیشت خانوار‌ها بوده است.

وی اضافه کرد: خیرین با حضور و مشارکت خود در همه‌ ارکان کشور نقش مهمی را در بهره مندی عادلانه‌ی امکانات در جامعه ایفا می‌نمایند.

داود بلاغتی رییس کمیته امداد امام خمینی شهر غرق آباد هم در این جلسه از آمادگی این نهاد برای جمع آوری زکات فطره خبر داد و افزود: ۵۵ پایگاه ثابت و سیار این نهاد آماده جمع آوری زکات فطره مردم مومن و روزه دار بخش نوبران هستند.

مراسم گرامیداشت هفته اطعام نیازمندان و اکرام ایتام کمیته امداد امام خمینی (ره) شهر غرق آباد با حضور خیرین و مسولین برگزار شد.

انتهای پیام / ج

تلاش مجلس برای جبران بخشی از مشکلات خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.