استاندار قم مطرح کرد؛

اجرای قانون جامع خدمات ایثارگران در قم

سرمست با مورد خطاب قرار دادن دستگاه‌های اجرایی استان گفت: برای خدمات‌رسانی بهتر به جامعه ایثارگری، دستگاه‌های اجرایی استان، حیطه وظایف خود در رابطه با قانون جامع خدمات ایثارگران را احصا کرده و در ارتباط با این قشر به بندبند آن عمل کنند.

اجرای قانون جامع خدمات ایثارگران در قمبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازقم؛ بهرام سرمست استاندار قم در جلسه شورای هماهنگی امور ایثارگران که در سالن جلسات استانداری برگزار شد گفت: مشکلات جامعه ایثارگری و ترویج روحیه شهادت‌طلبی به‌صورت همزمان باید دنبال شود.

وی افزود: باید به‌صورت عملی نسبت به حل مشکلات جامعه ایثارگری اقدام کرده و دغدغه‌های اصلی این قشر فداکار توجه اساسی شود.

استاندار قم ادامه داد: داشتن روحیه شهادت‌طلبی و ایثارگری از برجستگی‌های اصلی ملت ایران است، در فرهنگ روابط بین‌الملل داشتن روحیه ایثارگری پشتوانه اصلی قدرت و امنیت یک کشور به‌حساب می‌آید و شایسته است که این روحیه را تا حد امکان تقویت کرد.

سرمست با اشاره به اهمیت ترویج روحیه ایثارگری و شهادت گفت: مهم‌تر از تمام مسائل مربوط به جامعه ایثارگری، ترویج فرهنگ شهادت در سطح جامعه است، با روحیه شهادت‌طلبی و ایثارگری می‌توان از تمام گردنه‌های پیش‌رو کشور عبور کرد.

وی با تأکید بر نقش سازنده ایثارگران گفت: از آنجایی که ایثارگران و جانبازان جان خود را در راه وطن فدا کرده‌اند خارج از تمام تعاریف حزبی و جناحی تعریف شده و دارای برش بیان و نفوذ کلام فراجناحی هستند.

استاندار قم اهمیت افزایش سرمایه‌های عمومی را مورد توجه قرار داد و بیان کرد: آن چیزی که در برابر تهدیدات خارجی دشمن بیشترین درصد اثربخشی و اثرگذاری را دارد، ملت در صحنه و هوشیار بوده که باید قدردان حضور همیشگی آن‌ها بود.

سرمست خاطرنشان کرد: یادواره خاطره شهدا و دفاع مقدس با برگزاری برنامه‌های مختلف و پیش‌بینی‌های لازم باید زنده نگه‌داشته شده و از فراموشی ارزش‌های دفاع مقدس جلوگیری کرد.

استاندار قم با مورد خطاب قرار دادن دستگاه‌های اجرایی استان گفت: برای خدمات‌رسانی بهتر به جامعه ایثارگری، دستگاه‌های اجرایی استان، حیطه وظایف خود در رابطه با قانون جامع خدمات ایثارگران را احصاء کرده و در ارتباط با این قشر به بندبند آن عمل کنند.

سرمست تأکید کرد: مطالبات و پیشنهادات جامعه ایثارگری قم باید در شورای هماهنگی امور ایثارگران استان بررسی و نسبت به برطرف کردن آن‌ها اقدامات لازم صورت بگیرد.

انتهای پیام/الف

قانون جامع خدمات ایثارگران در قم اجرا می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار