صبحگاه مشترک گرامیداشت فتح خرمشهر در استان مرکزی /آیت الله دری:تسلیم شدن در برابر دشمن سودی ندارد

به مناسبت سالروز آزاد سازی خرمشهر صبحگاه مشترک در سراسر استان مرکزی برگزار شد.

صبحگاه مشترک گرامیداشت فتح خرمشهر در استان مرکزی /آیت الله دری:تسلیم شدن در برابر دشمن سودی نداردبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ، همزمان با سوم خرداد ماه وگرامیداشت سالروز آزاد سازی خرمشهر صبحگاه مشترک نیروی‌های نظامی و انتظامی در سراسر استان مرکزی برگزار شد.

در اراک مرکزی استان مرکزی مراسم صبحگاه مشترک نیرو‌های نظامی و انتظامی استان  با حضور نماینده  ولی فقیه در استان  ، استاندار، فرماندهان نظامی و انتظامی و سایر مسئولان و یگان‌های مختلف، در تیپ ۷۱ مردم پایه سپاه روح برگزار شد.

آیت الله دری نجف ابادی نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی در این مراسم ضمن تبریک سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر گفت: رزمندگان اسلام در سوم خرداد سال ۱۳۶۱ با ایستادگی و جان فشانی‌های خالصانه خود دشمن تا دندان مسلح را شکست دادند و صدام جنایتکار پس از ۳۴ روز شکستی مفتضحانه خورد و آزادی شهر خون خرمشهر قهرمان از دست بعثی‌ها معادلات جهانی را بر هم زد و دنیا از این عنایت خداوند شگفت زده شد.

آیت الله دری نجف ابادی افزود: خداوند متعال وعده داده که همیشه یاور جهادگران است و از کسانی که برای خاک وطنشان تلاش می‌کنند حمایت خواهد کرد که در عملیات بیت المقدس که منجر به آزادی خرمشهر شد این مسئله کاملا نمایان بود.

آیت الله دری:تسلیم شدن در برابر دشمن سودی ندارد

وی مقاومت در برابر استکبار را ضروری دانست و گفت: تسلیم شدن در برابر دشمن سودی ندارد و کشور‌هایی که امروز در دنیا مقابل آمریکا تسلیم شدند از قدرت دفاعی برخوردار نیستند و سرنوشت کشورشان دست خودشان نیست و کاملا گوش به فرمانآمریکا هستند.

نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس را ضروری دانست و گفت: مردم با حضور پرشور خود در این راهپیمایی یکبار دیگر حماسه آفرینی کنند.

وی تاکید کرد: مردم و مسئولان وحدت و یکپارچگی را باید حفظ کنند و در سایه ولایت فقیه اهداف کشور را در همه زمینه‌ها پیش ببرند.

سردار کریمی : امروز در حساس‌ترین روز‌های تاریخ انقلاب هستیم

سردار کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی هم در این مراسم با اشاره به اینکه امروز در حساس‌ترین روز‌های تاریخ انقلاب هستیم گفت: دشمنان اکنون با عملیات‌های روانی و تحریم ظالمانه قصد دارند کشور را به زانو در بیاورند که باید به خوبی مقابل این راهبرد آن‌ها ایستادگی کرد.

سردار کریمی با اشاره به اینکه دشمن جرات تجاوز به کشور را ندارد افزود: دنیا تحمل جنگی دیگر را ندارد و همانطور که رهبر معظم انقلاب اخیرا فرمودند جنگی رخ نخواهد داد و دشمن قطعا شکست دوباره خواهد خورد.

وی با اشاره به سالروز آزاد سازی خرمشهر اضافه کرد: آزادسازی خرمشهر نقطه عطفی در تاریخ انقلاب بود که توسط رزمندگان سلحشور کشورمان رقم خورد و طبق فرموده امام خمینی (ره) خرمشهررا خدا آزاد کرد.

در پایان این مراسم از تعدادی از خانواده معظم شهدا تقدیر شد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.