روایت آسمانی شدن شهید حمزه حاجی زاده در قاب «از آسمان»

برنامه «از آسمان» این هفته زندگی شهید حمزه حاجی زاده را به تصویر می کشد.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر خورشیدی فرد تهیه کننده و کارگردان مجموعۀ تلویزیونی «از آسمان» که این هفته با سفر به شهرستان آمل گوشه‌هایی از زندگی شهید ناجا حمزه حاجی زاده را به تصویر کشیده اند، در این باره گفت: حمزه جوان ورزشکار تحصیل کرده و مومن آملی علاقه بسیاری به عضویت در نیروی انتظامی و خدمت به میهن داشت و با تلاش به خواسته اش رسید و لباس این نهاد ارزشی را پوشیدحمزه دریابان جوان و خوش آتیۀ مرزبانی نیروی انتظامی در آب‌های دریای عمان شهید شد.

وی ضمن گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر افزود: این جوان رشید در روز سوم خرداد ۹۳ به شهادت رسید و ما در روز سوم خرداد ۹۸ رأس ساعت ۱۶ شاهد پخش روایت از آسمانی ایشان خواهیم بود.

خورشیدی فرد گفت: «از آسمان» تلاش می‌کند تا جلوه‌های مختلف ایثار و شهادت را به تصویر بکشد؛ از شهدای دفاع مقدس گرفته تا امنیت و دفاع از حریم اهل بیت علیهم السلام و إن شاء الله در آیندۀ نزدیک شهدای جهان اسلام.

گفتنی است که در تولید این روایت آقایان سعید سلیمانی (تصویر و تدوین)، مرتضی اعطاسی (دستیار)، نادر گهرسودی (گوینده)، عباس خورشیدی فرد (روابط عمومی) و حمید بناء (نویسنده) مشارکت داشته اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار