جنگ شبانگاهی «عطر رمضان» ؛ شب گذشته و در شانزدهمین شب ماه مبارک رمضان به روی آنتن تلویزیون رفت.

رمضان؛ بهترین ماه برای نزدیکی به خدابه گزارش حوزه قرآن و عترت  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، جنگ شبانگاهی «عطر رمضان» شب‌های ماه مبارک رمضان با حضور خادمین قرآن و چهره‌های برتر و ممتاز قرآن کشور از امامزاده ابوالحسن (ع) به روی آنتن شبکه قرآن و معارف سیما می‌رود.

در ابتدای این برنامه مراسم مناجات‌خوانی ماه رمضان با حضور مردم شهرری صورت گرفت و در ادامه حجت السلام محمد قاسمی پیرامون ماه رمضان صحبت کرد و گفت: ماه رمضان، ماه مهمانی خدا و بهترین ماه برای نزدیکی به اوست، ماهی که در آن درهای جهنم بسته است و شیاطین به تعبیر پیامبر اکرم (ص) در غل و زنجیرند.

وی ادامه داد: همه اسباب مغفرت و بخشش در این ماه فراهم است و حتی اعمال روزمره انسان همچون خوابیدن و نفس کشیدن در این ماه مبارک برای روزه دار حسنه محسوب می شود.

زائران و مردم شهرری استقبال خوبی از این مراسم و برنامه داشتند و روضه‌های سیدالشهدا (ع) مثل همیشه اشک مظلومیت حسین (ع) را با گریه‌های توبه ترکیب کرده و اکسیر استغفار را خلق کرد.

در بخشی دیگر از «عطر رمضان» روضه‌خوانی و مناجات‌خوانی حاج محسن طاهری شاعر و مداح اهل بیت (ع) را به همراه داشت.

نکته قابل توجه در این مراسم که شاید در تمامی شب زنده داری‌ها دیده می‌شود، حضور پر شور جوانان و حس و حال معنوی غیر قابل وصفشان است.

جنگ شبانگاهی «عطر رمضان» با تهیه کنندگی و اجرای مهدی آقابیگی در ایام ماه مبارک رمضان هر شب از ساعت ۲۲ به صورت زنده از امامزاده ابوالحسن (ع) شهرری تقدیم مخاطبان شبکه قرآن و معارف سیما می شود.‌

انتهای پیام/

 

برچسب ها: قرآن ، احادیث ، رمضان 98
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار