کشف ۳۱ کیلو مواد مخدر در طرح پاکسازی نقاط آلوده در مازندران

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر مازندران از کشف ۳۱ کیلو انواع مواد مخدر و دستگیری ۵۹ خرده فروش این مواد در اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده در سطح استان خبر داد.

سرهنگ علیرضا ثقفی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: به منظور ارتقاء امنیت اجتماعی و مقابله با سوداگران مرگ، طرح پاکسازی مناطق آلوده در سطح استان به اجرا در آمد.

وی افزود: با اجرای این طرح، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و شهرستان‌های تابعه موفق به شناسایی و دستگیری ۵۹ خرده فروش مواد مخدر در سطح استان شدند.

سرهنگ ثقفی با اشاره به توقیف ۷ خودرو در اجرای این طرح گفت: در این عملیات که به مدت یک روز به اجرا در آمد ۳۱ کیلو گرم انواع مواد مخدر از قاچاقچیان کشف شد.

وی از دستگیری ۴۲ معتاد به مواد مخدر و معرفی آنان به مراکز درمانی استان خبر داد و افزود:مواد مخدر پدیده‌ای است استعماری که قدرت‌های سلطه گر به منظور محو ارزش‌های اخلاقی و اجتماعی و تسلط بر جوامع از آن بهره می‌جویند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر مازندران، در خاتمه گفت: برای جلوگیری از اشاعه این پدیده شوم باید برنامه ریزی و اقدام جدی و همه جانبه‌ای صورت پذیرد و نیروی انتظامی نیز قاطعانه باعناصری که در راستای ترویج مواد مخدر و اعتیاد و کسب منفعت از این طریق مبادرت می‌ورزند به شدت برخورد می‌کند.
انتهای پیام/س
 
 

دستگیری ۵۹ خرده فروش مواد مخدر در طرح پاکسازی نقاط آلوده در مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار