حضور مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای در مرکز سامد

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری گفت : برنامه ارتباط مردم با مسئولین در بستر سامد، صبح روز شنبه با حضور مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای در مرکز سامد برگزار خواهد شد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،حجت الاسلام والمسلمین عزیزی مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری گفت : در راستای اجرای نظام نامه مدیریت ارتباطات مردمی در بستر سامد (سامانه اکترونیکی ارتباط مردم و دولت) و تاکیدات بازوند استاندار محترم مبنی بر تسریع در انتقال مشکلات و نظرات مردم به مدیران مربوطه و پاسخگویی به درخواست‌ها و مشکلات هم استان‌های محترم، برنامه ارتباط مردم با مسئولین در بستر سامد، شنبه با حضور مهندس اسدی مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای در مرکز سامد برگزار خواهد شد.

وی گفت : مردم شریف استان کرمانشاه می‌توانند در روز شنبه مورخه ۰۳/۰۴/ ۱۳۹۸ از ساعت ۱۰ الی ۱۲ صبح از طریق شماره تماس ۱۱۱ مسائل و مشکلات خود را مطرح نمایند.

وی افزود: سامد (سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت) سیستم ارتباطی موثری میان مردم و مسئولان بوده که از طریق این سامانه شهروندان می‌توانند براحتی و بدون مراجعه حضوری درخواست‌ها و مشکلات خود را با مسئولین استان مطرح و پیگیری نمایند .

 

 

انتهای پیام/د

سامد سامانه اکترونیکی ارتباط مردم و دولت

 

برچسب ها: استانداری ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.