آمادگی مساجد استان کرمانشاه برای حضور پرشور مردم در شب‌های قدر

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه از آمادگی مساجد استان برای حضور پرشور مردم در شب‌های قدر خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،حجت الاسلام مجتبی فتح اللهی نژاد معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت : در حال حاضر در قریب ۶۰۰ مورد از مساجد استان کرمانشاه اقامه نماز جماعت صورت می‌گیرد که اکثر این مساجد آماده حضور مردم در شب‌های قدر شده اند.

وی گفت : ۶۰۰ روحانی برای برگزاری ویژه برنامه‌های شب‌های قدر به مساجد استان اعزام شده اند که حدود ۲۰۰ روحانی آن‌ها بومی بوده و مابقی از دیگر استان‌ها اعزام شده‌اند.

اقامه نماز‌های مستحبی، تلاوت قرآن، سخنرانی، قرائت دعای جوشن کبیر و ... از جمله برنامه‌های مساجد در شب‌های قدر خواهند بود که فتح اللهی نژاد به آن‌ها اشاره کرد.

وی در ادامه با بیان اینکه در روایات آمده که در این شب مقدرات انسان رقم می‌خورد، از مردم خواست تا برای بهره گیری بیشتر از فیوضات شب‌های قدر برنامه ریزی کنند.

وی در ادامه با توصیه به روحانیون برای ترغیب مردم به برگزیدن سبک زندگی اسلامی و قرآنی در سخنرانی‌ها تصریح کرد: این اقدام می‌تواند نقش موثری در قرآنی شدن جامعه داشته باشد.

وی در ادامه از روحانیون اعزامی به مساجد استان خواست تا در سخنرانی‌های خود مردم را با بیانیه گام دوم انقلاب آشنا کنند.

وی ادامه داد: روحانیون مساجد باید با مطرح کردن مباحث مربوط به اقتصاد مقاومتی و ترغیب مردم به سمت خرید کالای ایرانی در راستای حل مشکلات بکوشند.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در ادامه با بیان اینکه مساجد استان در شب‌های قدر بین ساعات ۲۳ تا ۲ بامداد برنامه دارند، از دست اندرکاران مساجد خواست تا صدای بلندگو‌های مساجد را کم کنند تا به همسایگان آن‌ها آزاری نرسد .

 

 

انتهای پیام/د

در حال حاضر در قریب ۶۰۰ مورد از مساجد استان کرمانشاه اقامه نماز جماعت صورت می‌گیرد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار