تمسخر تحقیرآمیز هوآوی توسط ال‌جی

ال‌جی با انتشار یک عکس در توئیتر، هوآوی را به دلیل تحریم شدن آن در آمریکا مورد تمسخر قرار داد.

تمسخر تحقیرآمیز هوآوی توسط ال‌جیبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، هوآوی مدت زیادی است که بنا به دلایل امنیتی مورد تحریم کشور آمریکا قرار گرفته و این اواخر روزگار بسیار سختی را می‌گذراند. در حالی که برخی از طرفداران برند‌های دیگر گوشی‌های هوشمند از این شرایط کاملا راضی و خشنود هستند، بسیاری از مردم هم هستند که به خاطر پیامد‌های بدی که این مسئله خواهد داشت، از این وضعیت ناراحت هستند.

اگر شرایط به همین صورت برای هوآوی پیش برود، این هفته می‌تواند آغاز یک پایان در زمینه تجارت گوشی‌های هوشمند باشد. واضح است که دیگر شرکت‌های تولیدکننده گوشی‌های هوشمند این مسئله را زمینه‌ای برای پیشرفت خود در افزایش همکاری خود با شرکت‌های آمریکایی می‌دانند. هوآوی در حال حاضر دومین شرکت بزرگ فروش گوشی‌های هوشمند است و ۲۰ درصد از گوشی‌های هوشمند جهان را تأمین می‌کند، اما بسیاری از مردم جهان این آمار و ارقام را به دلیل شایعات حول شرکت هوآوی رد می‌کنند.

تمسخر تحقیرآمیز هوآوی توسط ال‌جی

با وجود همه این شرایط، ال‌جی از فرصت استفاده کرده و در توئیتر شعبه آفریقای خود به روابط خود با گوگل اشاره کرده است و شرکت هوآوی را مورد تمسخر قرار داده است. در این صفحه اشاره شده است که شرکت ال‌جی چندین سال است که روابط خوبی با گوگل دارد. همچنین در ادامه این توئیت دیده می‌شود که ال‌جی یک اسکرین‌شات را به اشتراک گذاشته است که در آن از دستیار صوتی گوگل پرسیده شده: «چه کسی بهترین دوست توست؟» و دستیار گوگل در جواب گفته است: «نمی‌خواهم خیلی مستقیم بگویم، ولی فکر می‌کنم تو و من خوب با هم کنار می‌آییم.»


بیشتر بخوانید: ال‌جی قصد دارد به قطب تولید تراشه‌های هوشمند جهان تبدیل شود


به طور طبیعی، توئیت عجیب ال‌جی راه‌های مختلفی را برای تفسیر باقی می‌گذارد. یک ایده این است که ال‌جی با این کار قصد بازاریابی داشته است، اما یک محتوا را در زمان بدی منتشر کرده است و دیگر تفسیری که از این تصویر وجود دارد، تمسخر هوآوی است چرا که این شرکت مدت‌ها است با گوگل همکاری خوبی ندارد.

انتهای پیام/

ال‌جی هوآوی را مسخره کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۱ ۱۰ تير ۱۳۹۸
امریکا از چین می ترسد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۳۰ ۰۸ خرداد ۱۳۹۸
چرا باید همه تکنولوژی و علوم پایه در اختیار آمریکا باشد؟
Iran (Islamic Republic of)
حق گو
۲۱:۰۶ ۰۴ خرداد ۱۳۹۸
کافی است مردم چین گوشی ال جی نخرند. اونوقت ترامپ هم به غلط کردن می افتد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۱ ۰۴ خرداد ۱۳۹۸
اينم فردا حرف امريکا رو گوش نکنه به سرنوشت هواوي دچار ميشه
Iran (Islamic Republic of)
خان محمدعلی آقا
۱۱:۳۷ ۰۴ خرداد ۱۳۹۸
روز به روز آمریکا و ترامپ با سوء استفاده از قدرت اقتصادی شان به زوال نزدیکتر میشوند و دیگر کشورهای جهان بفکر استقلال کامل از سیاست های آمریکا می افتند