وضعیت نامطلوب شهرستان خرمشهر

امام جمعه خرمشهر گفت: امروز خرمشهر وضعیت مطلوبی ندارد، خرمشهر پرآوازه شایسته وضعیت فعلی نیست.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،حجت‌الاسلام محمد جواد عادلپور امام جمعه خرمشهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان، با اشاره به اهمیت شب‌های قدر، گفت: انسان عاقل کسی است که در این لیالی قدر بتواند بهترین مسائل را دریافت کند همه ما باید در این شب‌ها تلاش معنوی داشته باشیم.

وی با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با شاعران، ادامه داد: رهبر انقلاب در این دیدار بر هویت تاکید داشتند، اگر هویت از دست برود، در مشت دشمن آب خواهد شد ملت آگاه، بصیر و شجاع ملتی است که هویت خود را بشناسد و برای حفظ آن تلاش کند.

امام جمعه خرمشهر همچنین به دیدار رهبر انقلاب با دانشجویان اشاره کرد و افزود: این جلسه سه ساعت به طول انجامید، رهبر انقلاب در این جلسه دو ساعت تمام به سوالات و دغدغه‌های جوانان گوش فرا دادند، این الگویی برای همه مسؤولان است که باید برای جوانان وقت گذاشت و حرف و انتقادهای آنها را گوش دهند و برای مطالب آنها پاسخ داشته باشند.

عادلپور با اشاره به سالروز آزادسازی خرمشهر، گفت: عملیات بیت‌المقدس و سالروز آزادسازی خرمشهر به عنوان فتح غرورآفرین و مافوق طبیعت به حساب می‌آید، در این جنگ دشمن از تمام حمایت‌ها و تجهیزات برخوردار بود در حالی که رزمندگان ما تجهیزات و امکانات لازم را نداشتند.

وی افزود: باید حماسه فتح خرمشهر سینه به سینه به نسل آینده منتقل شود، در این حماسه فداکاری، جانفشانی، ایمان، توکل، توسل، ارزش‌های والا موج می‌زند و در این عملیات فعل خواستن صرف شد.

امام جمعه خرمشهر ادامه داد: امروز خرمشهر وضعیت مطلوبی ندارد، خرمشهر پرآوازه شایسته وضعیت فعلی نیست، بنده از ریاست جمهوری سوالی دارم که آیا خرمشهر با آن جایگاه عظیم شایستگی این مشکلات را دارد؟

عادلپور افزود: باید به خرمشهر نگاه ملی شود، زمانی خرمشهر خرم می‌شود که دولتمردان و مسؤولان مشکلات این شهر را به صورت ملی پیگیری کنند، پیشنهاد بنده به دولتمردان این است که به احترام خون شهدا و حماسه سوم خرداد، در سال یک روز را به خرمشهر اختصاص دهند و مسائل و مشکلات آن را به صورت جدی دنبال کنند.

انتهای پیام/ د

برگزاری نمازجمعه این هفته شهرستان خرمشهر

برچسب ها: دفاع مقدس ، شب قدر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.