تحریم‌ها برای ما رسمیت ندارد/ توکل و توسل، کلید موفقیت و رمز توسعه کشور است

رئیس کمیسیون انرژی مجلس، توکل و توسل را کلید موفقیت و رمز توسعه کشور دانست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، فریدون حسنوند، رئیس کمیسیون انرژی مجلس در آئین افتتاح و کلنگ زنی واحد‌های آموزشی و فرهنگی این عصر امروز برگزار شد، گفت: توکل و توسل را کلید موفقیت و رمز توسعه کشور دانست.

وی اظهار کرد: تحریم‌ها را به رسمیت نمی‌شناسیم و با وجود همه مشکلات، مسیر سازندگی کشور را با توان مضاعف ادامه می‌دهیم.

حسنوند با بیان اینکه توسعه کشور نیازمند عزمی جدی برای اجرا است، بیان داشت: امروز در هر نقطه و گوشه‌وکنار شهرستان شاهد یک طرح و پروژه هستیم و این امر حاصل تلاش شهروندان و مسئولان است.

این مقام مسئول توسعه کشور را نیازمند امکانات و برنامه‌ریزی دانست و تصریح کرد: حضور وزیران و مدیران عالی کشور در شهرستان نوید آینده روشن و طرح‌های اشتغال‌زا بیان کننده چشم‌انداز روشن پیش‌روی در شهرستان خواهد بود.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی افزود: مردم نقش مهمی در پیشرفت جامعه و کشور دارند و با نظارت دقیق، انتقاد سازنده، تشویق و همراهی مسئولان، امید و سازندگی کشور را با سرعتی دوچندان رقم خواهند زد.

فریدون حسنوند مردم و مسئولان را مشابه یک تیم و در کنار یکدیگر دانست و اظهار داشت: مردم و مسئولان برای توسعه و ساخت کشور هر کدام به نوبه خود باید وظایف خویش را به بهترین برای توسعه و سازندگی کشور انجام دهند.

وی در ادامه گفت: هر کس خود را ولایی می‌داند و دلسوز نظام و کشور بوده باید در مسیر سازندگی و توسعه کشور گام بردارد و در نزد ملت و خداوند نیز محترم است.

حسنوند در پایان با تاکید بر اینکه با همدلی و مقاومت خواهیم ایستاد تصریح کرد: هیچ‌گاه نخواهیم گفت کفگیر به ته دیگ خورده و مسیر سازندگی کشور را با توان مضاعف ادامه خواهیم داد.

وی بیان کرد: ۲۹ طرح مختلف فرهنگی و آموزشی با هدف تمرکز بر فرهنگ در نقاط مختلف اندیمشک برای تربیت نسل‌های آینده در اندیمشک احداث می‌شود.

انتهای پیام/گ

موفقیت و توسعه با توکل و توسل امکانپذیر است

برچسب ها: تحریم ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار