وزیر خارجه یمن در واکنش به جنایت اخیر ائتلاف متجاوز سعودی در استان تعز در شهادت رساندن ۱۳ غیرنظامی گفت جنایت تعز به شیوه بزدلانی صورت گرفت که قادر به مقابله در میدان نیستند.

هشام شرف: عاملان جنایت تعز از مجازات در امان نمی‌مانندبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، هشام شرف، وزیر خارجه دولت نجات ملی یمن در واکنش به جنایت اخیر ائتلاف متجاوز سعودی در استان تعز در شهادت رساندن ۱۳ غیرنظامی گفت جنایت تعز به شیوه بزدلانی صورت گرفت که قادر به مقابله در میدان نیستند.

وی افزود کسانی که مرتکب جنایت علیه غیرنظامیان می‌شوند از مجازات در امان نمی‌مانند و به دادگاه‌های بین المللی سپرده خواهند شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: یمن ، محور مقاومت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۴:۲۹ ۰۴ خرداد ۱۳۹۸
جناب هشام شرف عزیز: و ای رزمندگان غیور یمن بدانید که با توکل به خداوند پیروز قطعی این میدان مبارزه هستید ما خودمان نیز هشت سال با 48 کشور شرقی و غربی به رهبری صدام حسین جانانه جنگیدیم و در نهایت خون بر شمشیر پیروز شد این پیام عاشوراست که : "هیهات منا الذلة" .......دست از بمباران تاسیسات نفتی و لوله های انتقال نفت و ایستگاههای پمپاژ نفت و فرودگاهها و زاغه ها و سوله های مهمات و انبارهای تسلیحات گاوهای شیرده برندارید تا شیرشان خشک شود نتایج اینکار فرستادن این گاوها توسط ارباب قلدر و قمارباز به کشتارگاه خواهد شد....
آخرین اخبار