سازمان هواشناس اعلام کرد؛

بارش پراکنده باران همراه با رعد و برق در ۹ استان کشور/ آسمان تهران صاف تا قسمتی ابری است

براساس نقشه‌های هواشناسی امروز ۹ استان کشور بارش پراکنده گاهی به شکل رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود.

بارش پراکنده باران همراه با رعد و برق در ۹ استان کشور/آسمان تهران صاف تا قسمتی ابری استبه گزارش خبرنگار   راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، براساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش یابی هواشناسی، امروز برای نواحی از شمال غرب، دامنه‌های جنوبی البرز در استان‌های قزوین، ارتفاعات سمنان، بخش‌هایی از شمال شرق در استان‌های خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی و همچنین دامنه‌های زاگرس مرکزی و جنوبی در استان‌های اصفهان، کهگیلویه و بویر احمد، فارس، کرمان و یزد بارش پراکنده گاهی به شکل رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش بینی می‌شود.

از بعدازظهر یکشنبه در مناطقی از شمال غرب، غرب، دامنه‌های جنوبی البرز و دامنه‌های زاگرس رگبار باران و رعد و برق همراه با وزش باد انتظار می‌رود. این شرایط برای دوشنبه در مناطق ذکر شده به جز غرب کشور همچنان حاکم خواهد بود، ضمن اینکه در سواحل دریای خزر و شمال شرق کشور رگبار و رعد و برق و وزش باد پیش بینی می‌شود.


بیشتر بخوانید: بارش‌های رگباری در اغلب مناطق کشور طی ۲ روز آینده/ آسمان تهران قسمتی ابری است


طی روز‌های سه شنبه و چهارشنبه سامانه بارشی در نوار شمالی، مرکز کشور و دامنه‌های زاگرس مرکزی و جنوبی فعالیت خواهد داشت که بتدریج شدت آن در نواحی شمال غرب کاهش یافته و در نواحی شمال شرق افزایش می‌یابد.

از بعد ازظهر امروز در نواحی شرق کشور به ویژه در منطقه زابل وزش باد همراه با خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا پیش بینی می‌شود.

انتهای پیام/

آخرین وضع آب و هوای کشور در چهارم خرداد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۸ ۰۴ خرداد ۱۳۹۸
پس‌یاسوج‌کجای‌کارقرارداره
نکنه‌جزایران‌نیست
ماخبرنداریم‌لطفا
یاسوج‌دیگه
فراموش‌نشه
آخرین اخبار