مرگ دلخراش راننده و سرنشین پژو در شعله‌های آتش

واژگونی و حریق یک دستگاه پژو ۴۰۵ در محور " سراوان-اسلام آباد " راننده و سرنشین آن را به کام مرگ کشاند.

مرگ دلخراش راننده و سرنشین پژو در شعله‌های آتشسرهنگ کشواد بهروزی زاده رئیس پلیس راه شمال استان سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: ساعت ۹ و ۴۰ دقیقه صبح روز گذشته یک فقره تصادف فوتی در کیلومتر ۱۷ محور سراوان-اسلام آباد فرعی "آسپیچ" به مرکز ۱۱۰ اعلام و بلافاصله تیمی از پلیس راه به همراه عوامل امدادی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی عنوان کرد: در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد یک دستگاه پژو ۴۰۵ حامل سوخت قاچاق پس از واژگون شدن در شانه خاکی جاده دچار حریق شده است.

سرهنگ بهروزی زاده تصریح کرد: در این حادثه متاسفانه راننده و سرنشین پژو در شعله‌های آتش گرفتار و قبل از رسیدن عوامل امدادی به طرز دلخراشی جان باختند.

رئیس پلیس راه شمال استان سیستان و بلوچستان با ابراز تاسف از این حادثه دلخراش از رانندگان خواست در همه حال توجه کامل به جلو داشته و با رعایت سرعت مطمئنه و حق تقدم عبور برای سایر رانندگان سفری ایمن برای خود و دیگران به همراه داشته باشند.

سرهنگ کشواد بهروزی زاده رئیس پلیس راه شمال استان  همچنین از واژگونی سواری پراید در محور  پسکوه-سراوان ،خبرداد وگفت: ساعت یک بامداد روز گذشته یک فقره واژگونی خودرو در محور" پسکوه-سراوان " به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام و بلافاصله گشت تصادفات پلیس راه به همراه نیرو‌های امدادی برای بررسی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد یک دستگاه سواری پراید از جاده منحرف و واژگون شده است.

رئیس پلیس راه شمال استان سیستان و بلوچستان عنوان کرد: در این حادثه متاسفانه راننده ۳۲ ساله خودرو به نام محمد به علت شدت جراحات وارده در دم فوت و جسدش با کمک نیرو‌های امدادی به سردخانه منتقل شد.

سرهنگ بهروزی زاده تصریح کرد: کارشناس تصادفات پلیس راه علت تامه حادثه را تخطی راننده از سرعت مطمئنه اعلام کرده است.

وی با ابراز تاسف از این سانحه مرگبار از شهروندان خواست با سرعت مطمئنه تردد و از عجله و شتاب بی مورد خودداری تا سفری ایمن به همراه داشته باشند.

انتهای پیام/گ

تصادفات سیستان وبلوچستان

برچسب ها: پلیس ، اخبار حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار