آبشک: قول‌های مالک باشگاه نساجی در حد وعده باقی ماند / از چند تیم مطرح لیگ برتری پیشنهاد دارم

بازیکن تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: قرارداد من با نساجی به اتمام رسیده و از چند تیم لیگ برتری پیشنهاد دریافت کرده ام.

محمد آبشک بازیکن تیم فوتبال نساجی مازندران در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد عملکرد این تیم در این فصل از رقابت های لیگ برتر، بیان کرد: تیم ما پس از ۲۴ سال در لیگ برتر کشور حضور پیدا کرده و توانست با تمام حواشی پیش آمده در لیگ عملکرد خیلی خوبی داشته باشد. اما گر این حواشی تیم را آزار نمی‌داد بهتر از این‌ها هم می‌شد.

آبشک: قول‌های مالک باشگاه نساجی در حد وعده باقی ماند / از چند تیم‌ مطرح لیگ برتری پیشنهاد دارم

قول‌های مالک باشگاه نساجی در حد وعده باقی ماند

وی ادامه داد: نساجی در کنار عملکرد خوبش از برگه برنده خود یعنی هواداران بهره کافی را برد، شرایط تیم اگر به گونه ای بود که اسکلت تیم حفظ می شد به این اندازه دچار تغییر نمی شد و در کنار آن یکی از مالکان تیم به وعده های خود عمل می کرد، نساجی رتبه بهتری در جدول کسب می کرد و مطمئنا حرف های زیادی برای گفتن در لیگ برتر داشت. 

وی افزود: در هر صورت مالکان تیم نیز از جیب خود برای تیم هزینه می کنند و در استان مازندران دست تنها هستند. اما بهتر بود اگر قولی به بازیکنان داده می شود در حد وعده و وعید باقی نمی ماند تا  بازیکنان را از آینده کاری خود در تیم دلسرد نمی کرد.

از چند تیم‌ مطرح لیگ برتری پیشنهاد دارم

بازیکن تیم نساجی در ادامه در مورد شرایط قرارداد خودش با قائمشهری ها تصریح کرد: قرارداد من با نساجی به اتمام رسیده و از چند تیم مطرح لیگ برتری پیشنهاد دریافت کرده ام و با ارزیابی آن ها بهترین تیم را انتخاب خواهم کرد. با این حال هر بازیکنی علاقه مند است تا در تیمی چون نساجی بازی کند. هواداران نساجی بهترین یاور بازیکنان ما در همه بازی ها بوده اند و واقعا بازی کردن در این تیم لذت بخش است، اما همین که مسئولان همه قول های خود را در حد وعده نگه می دارند و نسبت به زحمت های بازیکن بی تفاوت هستند، با روح و روان بازیکن بازی می کنند.

بازیکنان نساجی تنها ۶۰ درصد از مطالبات خود را دریافت کردند

آبشک در مورد مطالبات معوقه بازیکنان نساجی و پرداختی باشگاه با بازیکنان در این فصل از لیگ برتر گفت: به غیر از چند بازیکن که تمامی مبلغ قرارداد‌های خود را گرفته اند، سایر بازیکنان حدود ۶۰ درصد از مطالبات خود را دریافت کرده اند. در کنار حدادیان (یکی از مالکان باشگاه نساجی) که همیشه به وعده‌های خود عمل کرده است و باید از این بابت از او ممنون بود، کسی در ارتباط با نیاز‌های بازیکنان پاسخگو نبوده و همگی در حد وعده باقی مانده است.

آبشک: قول‌های مالک باشگاه نساجی در حد وعده باقی ماند / از تیم‌های مطرح لیگ برتری پیشنهاد دارم

جلالی با همه ناملایمتی ها در نساجی عملکرد خوبی داشت

بازیکن نساجی تصریح کرد: تیم ما با جواد نکونام حرف های زیادی برای گفتن داشت. همه بازیکنان تیم نیز بر این باور هستند که تیم بسیار خوبی داشتیم و من شخصا از بازی هایمان لذت کافی را بردم و حتی با آمدن مجید جلالی به عنوان جانشین جواد نکونام، با تمام ناملایمتی ها بسیار خوب کار کرد و در تیم به کار خود ادامه داد. با این حال هر کسی که به عنوان گزینه هدایت تیم نامش به گوش می خورد امیدوارم در کنار پتاسیل بالایی که با حمایت هواداران کسب می کند، سنگی جلوی پای خود نبیند و در تیم موفق باشد.


بیشتر بخوانید:

جلالی قهر کرد / احتمال بازی نساجی بدون حضور سرمربی مقابل پیکان قوت گرفت

ممشلی: نساجی اگر خوش‌شانس بود جایگاه بهتری در جدول کسب می‌کرد / قرار داد من با نساجی رو به اتمام است


انتهای پیام/

اظهارات محمد آبشک در مورد عملکرد تیم نساجی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار