ترکی:

۲ برابر شرایط فعلی در تهران می‌توانیم مالیات اخذ کنیم

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران گفت: می‌توان در تهران دو برابر دریافتی موجود مالیات اخذ کرد.

۲ برابر شرایط فعلی می‌توانیم در تهران مالیات اخذ کنیمبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران جلسه بررسی راهکار‌ها و مسائل مرتبط با تحقق درآمد‌های مالیاتی ذیل ستاد تجهیز درآمد استان تهران با حضور نعمت الله ترکی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران، نمایندگان اتاق اصناف، امورمالیاتی، سازمان صمت و اتاق تعاون و بازرگانی برگزار شد.

 ترکی در این نشست گفت: اگر بخواهیم نظام هزینه و درآمد محقق شود نیاز به برنامه داریم تا کار‌ها شفاف باشد برای همین در تهران پیش قدم شدیم.

وی اظهار کرد: بر اساس قانون مازاد درآمد هر استان باید در همان استان هزینه شود و این برای دستگاه‌های اجرایی و خدماتی انگیزه خوبی خواهد بود. اگر این دستگاه‌ها مشکلاتی دارند باید بگویند چه مشکلاتی برای دریافت مالیات دارند و اگر مشکلات و چالش‌های قانونی دارند باید اعلام کرده تا با سازو کار‌های قانونی قوانین تنقیح شوند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران با اشاره به اینکه می‌توان در تهران دو برابر دریافتی موجود مالیات اخذ کرد، گفت: در جلسه شورای برنامه ریزی استان تهران شیوه تحقق نظام درآمد هزینه استانی بررسی و تکلیف هر دستگاه مشخص خواهد شد.

بر اساس این گزارش مقرر شد هر یک از سازمان‌ها و نهاد‌های عضو این جلسه منابع درآمدی خود را تا پایان خردادماه رسما اعلام کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۸ ۰۵ خرداد ۱۳۹۸
به شرطی که نظام حمایتی به قدری قوی باشه که کسی از مالیات دادن ناراحت نشه و بدونه اگه گرفتار شد دولت تامینش میکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۲۲ ۰۵ خرداد ۱۳۹۸
از اقازاده ها 4 برابر هم جا داره که بگيريد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۰ ۰۴ خرداد ۱۳۹۸
اگر نظام مالياتيمون درست باشه خيلي از مشکلاتمون حل ميشه
آخرین اخبار