وضعیت غایبان پرسپولیس مقابل سپاهان

تیم فوتبال پرسپولیس در چارچوب رقابت‌های جام حذفی روز چهارشنبه به مصاف سپاهان اصفهان می‌رود.

وضعیت غایبان پرسپولیس مقابل سپاهانبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب مرحله نیمه نهایی رقابت‌های جام حذفی فوتبال ایران، تیم‌های سپاهان و پرسپولیس در ورزشگاه نقش جهان به مصاف هم می‌روند و ۲ تیم در صدد کسب پیروزی هستند. برنده دوئل شاگردان امیرقلعه نویی و برانکو ایوانکوویچ در فینال باید با داماش گیلان رو در رو شوند.

سپاهان برای بازی با پرسپولیس محرومی ندارد، اما جلال الدین علی محمدی مصدوم است و وضعیت مصدومیت کی روش استنلی هم مبهم است و مشخص نیست به تقابل با شاگردان برانکو می‌رسد یا خیر، اما مصدومیت ولادیمیر کومان برطرف شده و با صلاحدید کادرفنی رو در روی پرسپولیس بازی می‌کند.

از سویی دیگر در پرسپولیس شایان مصلح، آدام همتی، محمد انصاری و حسین ماهینی به طور قطع به دیدار با سپاهان نمی‌رسند و مصدومیت علیرضا بیرانوند در حال بهبود است و با صلاحدید کادرفنی می‌تواند بازی کند.

در تقابل‌های اخیر این ۲ تیم در لیگ هجدهم، هیچ پیروزی بدست نیامده و ابتدا ۲ تیم در تهران به تساوی یک - یک رسیدند و سپس در اصفهان به تساوی بدون گل رضایت دادند و حال نبرد جام حذفی، آخرین تقابل این ۲ تیم در این فصل است.

دیدار این ۲ تیم، چهارشنبه هفته جاری (۸ خرداد ۱۳۹۸) در ورزشگاه نقش جهان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

تقابل پرسپولیس و سپاهان در جام حذفی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.