برنامه سفر تیم فوتبال ذوب‌آهن به قطر مشخص شد

تیم فوتبال ذوب‌آهن برای رویارویی با النصر عربستان در دیدار پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا دوشنبه به قطر سفر می‌کند.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،تنها دیدار باقیمانده مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا بین تیم‌های ذوب‌آهن ایران و النصر عربستان قرار است از ساعت ۲۱ چهارشنبه هشتم خردادماه در دوحه قطر برگزار شود.

هر ۲ تیم صعود خود به مرحله یک هشتم نهایی این رقابت‌ها را مسجل کرده‌اند و نتیجه این دیدار حکم تعیین صدرنشین گروه A را دارد.

در پایان مرحله گروهی و از منطقه غرب آسیا تیم‌های ذوب‌آهن ایران و النصر عربستان (گروه A)، الوحده امارات و الاتحاد عربستان (گروه B)، الهلال عربستان و الدحیل قطر (گروه C) و السد قطر و الاهلی عربستان (گروه D) به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان صعود کرده‌اند و ذوب‌آهن تنها نماینده ایران در این مرحله است.

کاروان تیم فوتبال ذوب‌آهن برای دیدار با النصر روز دوشنبه به قطر سفر می‌کند و النصری‌ها یک روز بعد یعنی روز سه‌شنبه وارد قطر می‌شوند.

ناظران و داوران این دیدار، مدیر اجرایی و مدیر امنیتی AFC نیز روز دوشنبه به قطر می‌روند.

پس از لغو شدن دیدار تیم‌های ذوب‌آهن ایران و النصر عربستان در کربلا به دلایل امنیتی، ذوب‌آهن شهر دوحه قطر را به عنوان کشور ثالث میزبان این مسابقه تعیین کرد.

ذوب‌آهن و النصر قرار بود سه‌شنبه هفته گذشته در ورزشگاه کربلا عراق به مصاف یکدیگر بروند، اما این دیدار یک روز قبل و با وجود سفر ذوبی‌ها به عراق لغو شد. هر چند کنفدراسیون فوتبال آسیا در اطلاعیه‌ای دلیل این امر را مسائل امنیتی دانست، اما مشخص نشد چرا تیم فوتبال النصر و برخی رسانه‌های عربستانی زودتر از ذوبی‌ها از لغو این دیدار آگاه شده بودند.


انتهای پیام/م

 

مشخص شدن برنامه سفر تیم فوتبال ذوب‌آهن به قطر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.