تافته‌های جدا بافته از جامعه / سلبریتی‌ها با این همه تناقض چه می‌کنند؟

سلبریتیسم یکی از صعب‌العلاج‌ترین بیماری‌های فرهنگی عصر حاضر به شمار می‌رود، سلبریتی معمولاً نمی‌تواند بر فرهنگ تأثیر بگذارد بلکه خود متأثر از ضد فرهنگ و خواسته و ناخواسته مروج آن است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، انتظار این بود که با گسترش فناوری‌های نوین ارتباطی و بالارفتن سطح آگاهی مردم، این پدیده شکل معقول‌تری به خود بگیرد. اما گویا شهوت متفاوت بودن و خودنمایی در فضای حقیقی، چندین برابر بیشتر به فضای مجازی سرازیر شده است.

شاید پرداختن به مسائل و حاشیه‌های سلبریتی‌ها در ظاهر دخالت کردن در کار دیگران و یا ائتلاف وقت باشد، اما به این نکته باید توجه کرد که هیچ سلبریتی‌ای در خانه خود ننشسته و به شهرت نرسیده است. دیده شدن توسط مردم است که این عده را از نردبان شهرت بالا برده است؛ بنابراین سلبریتی‌گری یک مقوله اجتماعی تلقی خواهد شد که می‌تواند تأثیر مثبت و یا منفی بر سطح فرهنگ جامعه بگذارد.

تافته‌های جدا بافته از جامعه / سلبریتی‌ها با این همه تناقض چه می‌کنند؟


بیشتربخوانید: از هنرمندان و چهره‌های مشهور تا ورزشکاران / حفاظت از سلبریتی‌ها روزی نیم‌میلیون!


آتش‌نشان، معدنکار، رفتگر و... نماد زحمت کشان جامعه هستند. استاد دانشگاه و معلم، نماد فرهیختگی هستند. اما سلبریتی نماد سطحی‌نگری و شهرت‌طلبی است. البته حساب هنرمندان فرهیخته و متعهد را از این مقوله جدا خواهیم کرد. سلبریتی معمولاً نمی‌تواند بر فرهنگ تأثیر بگذارد بلکه خود متأثر از ضد فرهنگ و خواسته و ناخواسته مروج آن است. اما چرا می‌گوییم سلبریتی‌ها تافته جدا بافته از جامعه هستند؟

سلبریتی روی زخم تبعیض، نمک می‌پاشد. ابایی ندارد که در این وضعیت که بسیاری از مردم در تنگنا‌های اقتصادی گرفتار شده‌اند، از زندگی‌اشرافی خود عکس و فیلم بگیرد و به رخ دیگران بکشد. ابایی ندارد که به در دیوار بزند تا خود را متفاوت نشان دهند. مثلاً از شروع زندگی و یا خواستگاری در زیر آب فیلم می‌گیرد و به دیگران نشان می‌دهد!
اصلاً انسان چه نیازی دارد که حریم خصوصی خود را با میلیون‌ها انسان به اشتراک بگذارد؟ به یقین کسی نمی‌داند که حقیقت زندگی این به اصطلاح بازیگران چیست و چگونه می‌گذرد، اما برخی از جوانان سطحی‌نگر با دیدن این صحنه‌ها، به اشتباه احساس حقارت و عقب ماندن می‌کنند.
اگر قرار بر این باشد که مردم مسابقه متفاوت بودن بگذارند و سلبریتی‌ها هم بر آتش این سطحی‌نگری بدمند، در آینده نباید تعجب کنیم که یک سلبریتی به دنبال ازدواج در کره ماه باشد و دیگری هم سفره عقد خود را در کره مریخ پهن کند.

باور کنیم که این‌ها شوخی نیست. مگر غیر از این است که مدتی باب شده بود که سلبریتی‌ها فرسنگ‌ها راه بپیمایند و در کشور غریب زایمان کنند؟ حتی همین الان هم برای بعضی از آن‌ها افتخار است.

اکنون هم سگ بازی و گربه بازی را با عناوین مختلف مثل مهربانی با حیوانات و دوستدار محیط زیست و. به خورد ملت می‌دهند. دقت هم نمی‌کنند که این رفتارشان پر از تناقض است. کجای محیط زیست نوشته‌اند که روند زندگی حیوانات را معکوس کرده و آن‌ها را به فضای شهری و زندگی ماشینی بیاوریم و مانع آزادی آن‌ها شویم؟ کجای مهربانی انسان اقتضا می‌کند که برای نگهداری سگ و گربه که خدا روزی آنهارا در طبیعت قرار داده و خود به راحتی به دست می‌آورند، هزینه‌های میلیونی کنیم، برایشان شامپوی مخصوص بخریم و دغدغه ناخن‌هایشان را داشته باشیم، اما در همین کشور - به هر دلیلی -کسانی باشند که به نان شب محتاج هستند. این چه نوع احساس مهربانی است که برای کودک و نوزاد یمنی دم نمی‌زند؟

چرا همین افراد به ظاهر مهربان، مانند برخی از هنرمندان دلسوز بدون هیچ‌گونه خودنمایی، در ماجرای سیل به یاری هموطنان خود نرفتند؟ ممکن است آن‌ها نتوانند مانند عده‌ای بسیجی فداکار روی سیمان و گل و لای بخوابند و همان جا با کلوخ و سنگ، در یک چشم به هم زدن برای خود متکا و هتل پنج ستاره‌ای دست و پا کنند، اما حداقل می‌توانستند آبی به دست مردم بدهند و به خانه‌های خود برگردند. نه بحث غزه و نه صحبت از سوریه و لبنان بود.

همین عده برای نجات یک تروریست و یا جاسوس سینه چاک می‌کنند، اما در برابر زندانی شدن دانشمند ایرانی در آمریکا، مهر به لب زده‌اند. نمی‌دانیم شاید اینجا پای آمریکا و کشور خارجی در میان است و قرار نیست حرفی زده شود! حرف‌ها قرار است در جشنواره‌های خارجی گفته شود!

در پستو‌ها و رستوران گردی‌های خود، رحم به گوشت گوسفند و گاو نمی‌کنند، اما در عید قربان نگران محیط‌زیست و قربانی گوشت گوسفند می‌شوند.

عده‌ای از آنان در طول سال برای توله سگ‌های خود میلیون‌ها تومان با افتخار خرج می‌کنند، اما در مراسم اربعین و محرم فیلشان یاد هندوستان کرده و به یاد فقیر و فقرا می‌افتند. غافل از اینکه قرار است همین اربعین و محرم کاری کند فقر از جامعه برود.

همین عده که به ظاهر از گرانی دلار و مشکلات اقتصادی ناله سر می‌دهند، در فیلم‌های بساز و بفروشی بازی می‌کنند که بی‌جهت در خارج از کشور ساخته شده و در این شرایط حساس موجب خروج ارز از کشور می‌شوند. می‌گویند می‌خواهیم خنده به لب مردم بنشیند. هر چند که معمولاً تجاری بودن و نگاه گیشه محور به فیلم یکی از علت‌های اصلی ساخت این نوع فیلم‌ها در خارج کشور است. اما آیا این خنده اگر از آن سوی مرز‌ها به لب‌های مردم ننشیند مشکلی به وجود می‌آید؟ نگرش‌های سطحی موجود در آنها، با فیلم‌هایی مثل «از کرخه تا راین» قابل مقایسه نیستند تا بخواهیم مجوزی برای ساخت‌شان در خارج از کشور داشته باشیم.

بعضی از آن‌ها در تبلیغ کالا‌های خارجی سر و دست می‌شکنند، اما دم از وطن و ایرانی‌گری و امثال آن می‌زنند.در هر صورت بهترین راه برای اینکه سلبریتی‌ها بیش از این رسوا نشوند این است که بازیگری را به همان لوکیشن فیلم‌های خود محدود کنند. فضای حقیقی، فضای واقعیت‌ها و اهل عمل بودن است نه فضای کپشن‌های اینستاگرامی که بتوان پشت آن پنهان شد.

منبع: روزنامه کیهان

انتهای پیام/

سلبریتیسم  صعب‌العلاج‌ترین بیماری‌های فرهنگی عصر حاضر!

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۴۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۶ ۰۶ خرداد ۱۳۹۸
به این افراد باید گفت در مورد خودتون عزت و ذلت دست خداست و در مورد سگها ، آنها از این جهت مشکل و اعتراضی ندارند لذا زیاد خودتون و به زحمت نیندازید .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۸ ۰۵ خرداد ۱۳۹۸
یه سوال از اینایی که میگن سگ فحش نیست احتمالاسگاتونو به اسم( دخترم پسرم) صدا میزنید چطوری میشه؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۷ ۰۵ خرداد ۱۳۹۸
گاو چي؟اون شير وگوشت داره..فحش هست يا نه.
Iran (Islamic Republic of)
ابراهیم
۲۱:۵۰ ۰۵ خرداد ۱۳۹۸
واقعا اوج بی سوادی وپرت بودن اینا رو میرسوننه گویا تا حالا اینو هم نمیدونستن ک سگ فحش نیست . سگ هم یکی ازمخلوقات خداست وامروزه والبته همچون گذشته ، دامداران بخصوص عشایر کوچ رو از سگ ب عنوان نگهبان گله نگهداری واستفاده میکنن. با توجه به اینکه این حیوان در همراهی با گله ونگهبانی از آن ونیز حتی درجمع آوری گوسفندان به چوپانها کمک میکند لذا دامداران به اندازه کافی وبا وسواس زیادازنظر خوراک و حتی ایجاد جای مناسب برای آن در اوقات استراحت واستقرار گله به سگ ها میرسند وگاه میشود ک در مسیر کوچ در نقاط رودخانه ویا صعب العبور آنها را بغل میکنن ویا بروی حیوانات بار بر مثل قاطر سوار ومحکم میبندند تا آسیب نبیند . خوب سگ حیوانی است درعین نجس بودن این همه ودرجای خود به کار می آید . ولی متاسفانه پول ملت این افراد ( ب اصطلاح سلبریتی ها )تازه به دوران رسیده رو به جایی رسونده ک نمیدونن چ جوری خرج کنن وچ طور جلب توجه کنن با سگ وگربه انس والفت دارن البته بعضی ها به اندازه یه سگ هم وفاداری به صاحب خودشون ک ملت و ارزشهای فرهنگی ایران بزرگ هست ندارن . یا رب روا مدار ک گدا (شحص بی ظرفیت ) معتبر شود .
Iran (Islamic Republic of)
گلی
۲۱:۴۲ ۰۵ خرداد ۱۳۹۸
برا گرفتن کارت اقامت دوتابیعتی مجبورند با حیونا وسگها زندگی کنند
United States of America
ناشناس
۲۰:۴۸ ۰۵ خرداد ۱۳۹۸
سلبریتی های با سواد هیچوقت خودشان را تابلو نمی کنند و تعدادی زیادی از آنها به محرومین کمک می کنند بدون سر و صدا ولی اکثر اینهایی که در مورد همه چیز نظر می دهند و خود نمایی می کنند اتفاقا افرادی کاملا بی سواد و حقیرند که پول های باد اورده دارند ولی کمبود شخصیت انها را کشته .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۳ ۰۵ خرداد ۱۳۹۸
یک عده آدم غربزده دوتابعیتی که هیچ درکی از مردم ندارند.
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
علی
۲۰:۰۲ ۰۵ خرداد ۱۳۹۸
قصدشون فقط خوش خدمتی برای اجنبی و دست آخر پناهندگی گرفتن مفت از اوناست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۸ ۰۵ خرداد ۱۳۹۸
اگه فحش نیست پس باید بهشون بگیم سلبریتی های ...!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ش ه
۱۹:۲۰ ۰۵ خرداد ۱۳۹۸
سگ حیوان بسیار خوبی است اما وقتی در دین اسلام محدودیت دارد بایستی مراقب تبلیغات غیر دینی بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۵ ۰۵ خرداد ۱۳۹۸
سگ از نظر میکروبی و انگلی بسیار آلوده است از نظر سر و صدا هم ایجاد مزاحمت میکند .
Canada
زهرا
۱۹:۰۰ ۰۵ خرداد ۱۳۹۸
سگ فحش نیست درسته. ولی بردن نام بعضی ها امروز فحش است ... یعنی اگر امروز به کسی بگویی تو فلانی هستی یعنی بهش فحش دادی تا این حد
Canada
ناشناس
۱۸:۳۹ ۰۵ خرداد ۱۳۹۸
بروید از لحاظ علمی تحقیق کنید که به چه بیماری هایی دچار میشوید ِبدون تحقیق هیچ حرفی را نمیخرم .متاسفانه رخمت تحقیق را به خود نمیدهیم .چطور رویتون میشه .بدون تحقیق حرف میزنید .اصلا کار به اسلام نداشته باشید .از لحاط علمی و پزشکی تحقیق کنید ِاگر زخمت تحقیق را به خود بدهید
Iran (Islamic Republic of)
بهروز
۱۸:۳۲ ۰۵ خرداد ۱۳۹۸
پس طبق نظرخودشون خیلی...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۸ ۰۵ خرداد ۱۳۹۸
با عرض معذرت از همه ی مردم باشعور و با فرهنگ کشورم اجازه بدیدحالا که سگ فحش نیست از این به بعد این آقا و خانمها رو با این کلمه که اینقدر بهش ارادت دارند صدا بزنیم .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۴ ۰۵ خرداد ۱۳۹۸
حالا بعضی هم سگ دارند وهم گربه من موندم این سگ وگربه چطور دریک خونه با هم کنار میان.به نظرم هرروز تام وجری زنده دارند!!!ما تو آپارتمان با صدای سگ وگربه بیدارمی شیم بعضی وقت ها هم که ما باید خودمون با اونا هماهنگ کنیم که کی میخوابن و ماهم بخوابیم.امان از دست این مردم روزگار ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۷ ۰۵ خرداد ۱۳۹۸
اینها کی هستند بخدا .یک مشت آدم دلغک
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۱ ۰۵ خرداد ۱۳۹۸
نگهداری از سگ فقط در روستاها مجاز است سگ چرانی در شهر فرهنگ غرب است اسلام با خود سگ بعنوان موجود خدا کاری ندارد بلکه با سگ گردانی در پارک ها و ترساندن مردم کار دارد. صرف نظر از اینکه در اسلام سگ و خوک نجس بشمار می آیند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۲ ۰۵ خرداد ۱۳۹۸
مجوز پخش فیلم های سینمایی و... ندهند و پول یامفت ندهند هیچ وقت اینجور پررو نمیشن
Iran (Islamic Republic of)
!
۱۴:۴۲ ۰۵ خرداد ۱۳۹۸
راست میگه سگ فحش نیست تخم مرغ فحشه!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۳ ۰۵ خرداد ۱۳۹۸
درعجبم که چرابااین تفکرات مسخره ای که دارن بازم مجوزبازیگری دارن،باید بخاطر وجودچنین افرادی تاسف خورد
Germany
امان
۱۴:۳۹ ۰۵ خرداد ۱۳۹۸
پس با این وجود اگه ما به این سلبریتی هاتوهین کنیم ، نباید ناراحت بشن چون سگ فحش نیست درسته ؟؟؟/....
Iran (Islamic Republic of)
س
۱۴:۲۱ ۰۵ خرداد ۱۳۹۸
من همه حیوان ها و جانوران را دوست دارم و دلم نمی خواد به هیچکدومشون صدمه بزنم . حتی گرگ کفتار خرس ... مار و عقرب و اینا هم در طبیعت وظیفه ای به عهده دارند و در جایگاه خودشون مهم و ارزشمندند ، بگذریم که چه داروهایی که از زهرشون درست نمیشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۷ ۰۵ خرداد ۱۳۹۸
سلبریتی های پورو و بی ادب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۴ ۰۵ خرداد ۱۳۹۸
خب اگه فحش نیست
پس چیه ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۷ ۰۵ خرداد ۱۳۹۸
بیسواد کسی نگفته سگ فحشه.سگ اسم اسم یک حیوان اما نجسه.نه اینکه آزارش بدی .سگ فحش نیست؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۱ ۰۵ خرداد ۱۳۹۸
کاش مسئولین فرهنگی برای ساماندهی وضع فرهنگی کشور، این سلبریتیها را مدیریت میکردن. باید یه قانون محکم تدوین بشه تا اتفاقاتی که قبلا پیش اومد و حتی موجب قتل یه انسان شد تکرار نشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۹ ۰۵ خرداد ۱۳۹۸
متاسفانه نه تنها مدیریت نمی کنند بلکه در تلوزیون بعنوان مجری و مهمانان ویژه در مناسبتها ازشون دعوت میشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۶ ۰۵ خرداد ۱۳۹۸
اون کچل کیه همه جا هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۹ ۰۵ خرداد ۱۳۹۸
اونوقت پس مهناز کجاست ؟ کسی ایشونو ندیده ؟ عجبا !
Canada
ناشناس
۱۳:۴۷ ۰۵ خرداد ۱۳۹۸
اينا يک عده غربزده بي فکر هستن فقط
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۹ ۰۵ خرداد ۱۳۹۸
جرئت نداشتن بگن سگ نجس نیست!
گفتن سگ فحش نیست!
تا کی مردم بایدتاوان اظهارنظرهای باطل این سلبریتی ها ی غرب زده رو بدن
France
ناشناس
۱۳:۳۴ ۰۵ خرداد ۱۳۹۸
مقصر اصلی اینکارها خودمون هستيم که به اينا بيشتر از ارزش واقعيشون بها ميديم و فکر ميکنن کي هستن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۲ ۰۵ خرداد ۱۳۹۸
اینقدر که از همچین بازیگرانی بدم میاد
-
ناشناس
۱۳:۲۷ ۰۵ خرداد ۱۳۹۸
جاي تعجب هم داره كه هیچ نظارتی نیست و اگر هم هست كسي نمياد اجراش كنه و با اينها برخورد كنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۶ ۰۵ خرداد ۱۳۹۸
سلبریتی = بیسواد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۳ ۰۵ خرداد ۱۳۹۸
سلبریتی = بیچاره بدبخت
سلبریتی= غرب زده،
سلبریتی= نمک خوره نمکدان شکن
سلبریتی= بی مسئولیت
سلبریتی= فلک زده
سلبریتی = ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۱ ۰۵ خرداد ۱۳۹۸
سلبريتي= تاجر داروي تقلبي
سلبريتي= باعث و باني قتل طلبه همداني
سلبريتي=وارد كننده شيرخشك تقلبي
Germany
ناشناس
۱۳:۱۳ ۰۵ خرداد ۱۳۹۸
چي بگم اخه من
Iran (Islamic Republic of)
دهه هفتادی
۱۳:۱۳ ۰۵ خرداد ۱۳۹۸
یعنی اون چند تا سلبریتی انگشت شماری هم که سعی میکنن برای جامعه و کشورمون کار کنن، دائما از کارهای تاسف بار بقیه سلبریتی ها خجالت زده میشن.
خوبه آدم جنبه ی سلبریتی شدن رو داشته باشه!
تا یه کم تعداد فالوور ها و لایک هاشون زیاد میشه ،
متوهم میشن!
باید جلوی این کار های غیر قانونی گرفته بشه.
دیگه امنیت جانی هم نداریم با این از حد گذشتن ها!
حتما باید اون اتفاقی که برای کودک تهرانی افتاد که به خاطر گازگرفتگی و حمله ی یکی از سگ های همین افراد کوته فکر وهنجارشکن، آسیب های بسیاری بهشون رسید ، خدای ناکرده دوباره تکرار بشه تا این هنجارشکن ها به خودشون بیان؟!
از مسئولین و دستگاه های قضایی خواستاریم که با این سلبریتی های از حد گذشته ،برخورد سریع و قاطع داشته باشن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۰ ۰۵ خرداد ۱۳۹۸
از اين قشر درخواست ميشه قبل از اينکه حرفي بزنن يه مقداري تفکر کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۵ ۰۵ خرداد ۱۳۹۸
مگه عقلم دارن این سلبریتی ها ؟!
France
ناشناس
۱۳:۰۶ ۰۵ خرداد ۱۳۹۸
بجاي ازدواج و تشکيل خانواده ميرن سگ و گربه رو جاي بچه ميگيرن واقعا که
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۱ ۰۵ خرداد ۱۳۹۸
سگ لااقل وفا دارد به صاحبش شما پول این کشور رو میخوریید ولی بهش وفا هم ندارین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۹ ۰۵ خرداد ۱۳۹۸
این سلبریتیها سگ بغل میکنند جای بچه سگ نگه میدارند و.........
سگ نگه میدارند که نگهبانی گله و مزرعه بدهد نه بغل شود و در پارکها گردانده شود و....
سگ طبق قانون اسلام نجس است شما با قران هم مشکل دارید
اسلام نگفته که حیوان آزاری بکنید و آن را گناه بزرگی شمرده است .این را به چینی ها بگویید که سگ را زنده زنده داخل آب جوش می اندازند بهد میخورند.
کلا شماها یا پرتید از همه چیز یا عقده دارید با اسلام و قران و ایران و یا میخواهید خود را مطرح کنید ولی آخرش چیزی نیستید جز مشتی تازه به دوران رسیده
آن هم از انتخابات و تبلیغتان فقط خطا و اشتباه کی درس میگیرید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۴ ۰۵ خرداد ۱۳۹۸
مايه شرمساري
Iran (Islamic Republic of)
Ehsan
۱۲:۵۴ ۰۵ خرداد ۱۳۹۸
کی گفته اینا سلبریتی هستن. با اون بازی های مزخرفشون. در ثانی دغدغه های مهمتر از اینا تو کشور هستش. بعضی از همینا سگ و گربه رو به عنوان بچه قبول میکنن.خداوکیلی چقدر بیکار و الاف هستن اینا. ما به چی فکر می‌کنیم اینا به چی.
Iran (Islamic Republic of)
هادی
۱۲:۵۳ ۰۵ خرداد ۱۳۹۸
سگ فحش نیست کسی هم نگفته فحشه اما ایکاش از سگ چند چیز رو یاد میگرفتند این سلبریتی ها
وفادار بودن (به میهن و اعتقادات و..)
دشمن ستیز بودن(اجنبی و بیگانه ها)
قدر شناس بودن(قدر کشوری که اونا رو به اینجا رسونده)
اگه با اوردن سگ به آپارتمانهاشون میخوان بگن سگ فحش نیست زحمت نکشن ماهم میدونیم سگ فحش نیست ولی محبت به محیط زیست و حیات وحش هم نیست
نادانیه و بس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۳ ۰۵ خرداد ۱۳۹۸
درود بر متن قشنگت
Germany
Morteza
۱۳:۵۴ ۰۵ خرداد ۱۳۹۸
معرکه جواب دادی
United States of America
ناشناس
۱۲:۴۸ ۰۵ خرداد ۱۳۹۸
تو اگر انسانی، انقدر فقیر و ضعیف و در راه مانده هست یک کاری برای بچه های تهیدست بکنید . نه برای سگ آنهم برای سگهایی که در بغل شما رشد پیدا می کنند. و الا سگهایی که در طبیعت زندگی می کنند اکثرا گرسنه و مجروحهند . اگر راست میگویی به آنها کمک کن نه سگی که در بغلت است .
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی۵
۱۲:۴۷ ۰۵ خرداد ۱۳۹۸
بافرهنگ دینی وملی مردم بازی نکنید . باشخصیت وسرسنگین باشید. رفتاری متناسب با تمدن ایرانی اسلامی داشته باشید.
Russian Federation
sahin
۱۲:۴۱ ۰۵ خرداد ۱۳۹۸
خداوند انواع موجودات را افریده که هر جفتی با هم زندگی و جفتگیری نمایند متاسفانه انسان خود خواه همه جیز را برای خود میخواهد قلاده به گردن حیوانات اهلی و وحشی را در قفس میکنند ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۱ ۰۵ خرداد ۱۳۹۸
نبايد اين همه به اين ها ميدان داد
-
ناشناس
۱۲:۳۸ ۰۵ خرداد ۱۳۹۸
والا ادم ميمونه چي بگه
Germany
غ - ر
۱۲:۳۷ ۰۵ خرداد ۱۳۹۸
اگر هر کدام از اینها یکبار در طول عمرشان قرآن را مطالعه می کردنند و نماز را بجا می آوردنند و به سخنان دکترای بهداشت گوش می دادنند . آنوقت پی میبردنند که چه اشباهی می کردن،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۱ ۰۵ خرداد ۱۳۹۸
اتفاقا اینا مشکلشون قران و دینمونه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۶ ۰۵ خرداد ۱۳۹۸
سگ فحش نیست؟!
می خواین یکی بهتون بگه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۰ ۰۵ خرداد ۱۳۹۸
پس مشکلی نیست به این سلبریتیا بگیم سگ؟ فحش نیست که
Canada
ناشناس
۱۳:۳۱ ۰۵ خرداد ۱۳۹۸
احسنت خیلی خوب گفتی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۳ ۰۵ خرداد ۱۳۹۸
سوال منم همینه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۱ ۰۵ خرداد ۱۳۹۸
دمت گرم دستت درست حالشون جا آمد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۷ ۰۵ خرداد ۱۳۹۸
کلا توجیه نیستن ما مسلمونیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۶ ۰۵ خرداد ۱۳۹۸
سگ نجس است ولی نگهدارندگان سگ در آغوش از سگ نجستر هستن سگ فحش نیست بله مرام داره نونی که میخوره خیانت نمیکنه به صاحبش ولی بعضي بی صفتا یک عمر مال مملکت جمهوری اسلامی را ميخورد وخیانت میکند به این ملت ونظام .....
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۲:۲۲ ۰۵ خرداد ۱۳۹۸
یک هنرمند فقط باید بچسبه به هنرش و از دخالت در امورات کشور و مردم پرهیز کنه ...البته اگر هنرمند باشه و دنبال خودنمایی و منو ببین منو ببین نباشه
اینقدر دنبال خودنمایی و حاشیه هستند غالبا که یک فیلم درست و حسابی نساختید جدیدا ....بلانسبت عده معدودی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۷ ۰۵ خرداد ۱۳۹۸
اینا عده اي غربزده و بی سوادن که از خودشون چیزی ندارن مردم اونا رو بزرگ کردن و اونا هم فقط از فرهنگ غرب تقلید میکنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۶ ۰۵ خرداد ۱۳۹۸
تاسففففف
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۲ ۰۵ خرداد ۱۳۹۸
سلبریتی یعنی غرب زدگی ،
یعنی شنیدار ، گفتار ،کردار غربی گرا.
اینجا ایران است ؛ گفتار نیک ، کردارنیک ، پندار نیک ،
همه اینها باید با تمدن و اصول اعتقادی و رفتاری ما همراه باشد ، و آن را ترویج دهیم ، نه اینکه ما تقلید کننده از دیگر کشورها باشیم.
با کمی فکر و تامل میتوان فهمید که همیشه ایرانیان در همه مسائل چه اخلاقی و چه رفتاری زبانزد عموم کشورها بوده و در خیلی از مسائل هم یک الگو یا مدل فرهنگی ، اعتقادی ، و سیاسی بسیاری بوده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۲ ۰۵ خرداد ۱۳۹۸
به نظرتون از اين به بعد زير پست هاي اينا چي بنويسيم؟!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۲ ۰۵ خرداد ۱۳۹۸
توله سگ بگیم بهشون؟ خوشحال میشن نه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۵ ۰۵ خرداد ۱۳۹۸
همون که خودشون دوست دارن ديگه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۷ ۰۵ خرداد ۱۳۹۸
يه چيزي که خودشون خوششون مياد
Canada
ناشناس
۱۳:۳۳ ۰۵ خرداد ۱۳۹۸
آفرین سوال بجايي بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۷ ۰۵ خرداد ۱۳۹۸
باید با همون چیزی که دوست دارن وبراش هشتک می زارن معرفیشون کردد
Iran (Islamic Republic of)
123
۱۲:۰۶ ۰۵ خرداد ۱۳۹۸
موافقم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۵ ۰۵ خرداد ۱۳۹۸
سگ فحش نیست ولی شما بااین کارهاتون جامعه را خراب مي کنيد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۷ ۰۵ خرداد ۱۳۹۸
... همین و بس
Iran (Islamic Republic of)
حسين
۱۲:۰۵ ۰۵ خرداد ۱۳۹۸
آفرين خيلي خوب بود
Iran (Islamic Republic of)
غریبه
۱۲:۰۲ ۰۵ خرداد ۱۳۹۸
عامل بدبختی ملت ایران بازیگران هستند آخرین دست گلشون تا 1400 ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۰ ۰۵ خرداد ۱۳۹۸
حرفت رو قبول دارم بعضی بازیگرا یه سری عقده ای اند که می گن سگ فحش نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۲ ۰۵ خرداد ۱۳۹۸
از کیهان ممنونیم مثل همیشه خوب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۰ ۰۵ خرداد ۱۳۹۸
براي اين افراد واقعا متاسفم
Iran (Islamic Republic of)
محمود
۱۱:۵۲ ۰۵ خرداد ۱۳۹۸
حالم بد شد ازدیدن این آدمها...........
Iran (Islamic Republic of)
مم
۱۱:۵۱ ۰۵ خرداد ۱۳۹۸
اگه فحش نیست.....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۰ ۰۵ خرداد ۱۳۹۸
پس خیلی ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۶ ۰۵ خرداد ۱۳۹۸
امان از شکم سيري
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۵ ۰۵ خرداد ۱۳۹۸
بنظرم باید دولت ازکسانی ک زمینه استفاده از امکانات دولتی براشون فراهم میشه ،مثل حضور در صداو سیما یا تیم های ملی،وباشگاهی و....،همون اول قبل معروف شدن تعهد بگیره ک مطابق ارزشهای نظام رفتار کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۴ ۰۵ خرداد ۱۳۹۸
خدایا چه بر سر شکوه ایرانی اومده که این افراد بیسواد به عنوان الگوی جامعه ما شدن؟!
Iran (Islamic Republic of)
ع ف
۱۱:۳۶ ۰۵ خرداد ۱۳۹۸
به نظرتان سگ فحش نیست بابا شما دیگه از چه نژادی هستین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۵ ۰۵ خرداد ۱۳۹۸
چرا به اين ها اين همه بها ميديم که اينطوري بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۲ ۰۵ خرداد ۱۳۹۸
چرا اينا ياد نميگيرن در هر موردي نبايد نظر بدن اينا فقط و فقط يک بازيگر هستند و تمام
Myanmar
علی
۱۱:۳۱ ۰۵ خرداد ۱۳۹۸
یه چیزی یادتون رفت بگین . تازگیها همه هنر پیشه ها شدندمجری . یعنی صدا و سیما مجری نداره؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۰ ۰۵ خرداد ۱۳۹۸
عده اي تازه به دوران رسيده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۹ ۰۵ خرداد ۱۳۹۸
شماها اینا رو بزرگ کردین.اینا مرفه های بی دردن
Iran (Islamic Republic of)
موسوی
۱۱:۲۰ ۰۵ خرداد ۱۳۹۸
در دین مبین اسلام توصیه های متعددی نسبت به خوش رفتاری با حیوانات وجود دارد. امام حسن علیه السلام گاهی از غذای خود به سگ درمانده می داد. نباید با دادن القاب زشت مایه بدرفتاری با مخلوقات خدا بخصوص سگ های بی آزار را بوجود آورد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۴ ۰۵ خرداد ۱۳۹۸
درد این بی‌سوادها چیز دیگست. اینا با سگ نجس غذا میخورن و بچه خودشون میدونن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۰ ۰۵ خرداد ۱۳۹۸
به به به چه هنرمند های با فرهنگی .همه اینها بر اثر بیسوادی اتفاق می افته.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۷ ۰۵ خرداد ۱۳۹۸
ببين انسان به کجا رسيده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۳ ۰۵ خرداد ۱۳۹۸
آدم ميمونه چي بگه به اين قشر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۲ ۰۵ خرداد ۱۳۹۸
واقعا براشون متاسفم
United States of America
ناشناس
۱۱:۱۰ ۰۵ خرداد ۱۳۹۸
سگ هم فحش است هم نجس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۹ ۰۵ خرداد ۱۳۹۸
بازهم سلبريتي ها....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۳ ۰۵ خرداد ۱۳۹۸
عالی بود،ممنون،انشالله به درد مردم برسین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۳ ۰۵ خرداد ۱۳۹۸
سگ باید در سکستان باشد نه در جمع آدمیان صاحب سگها مجرم هستند به هرشکل ممکن . سگ و گربه جزئ حیوانات هستند و باید بیش 500 متر از آدمی دور باشند .سگ داری که کلاس نیست . آنهاخودشان در ردیف حیوانات قرار می دهد
Iran (Islamic Republic of)
صمیمی
۱۰:۵۴ ۰۵ خرداد ۱۳۹۸
قلم نویسنده را میبوسم
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۰:۵۳ ۰۵ خرداد ۱۳۹۸
سلام . مایه تاسف .چرا باید چنین افرادی باشند و عده ای را رنج دهند.؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۲ ۰۵ خرداد ۱۳۹۸
احسنت
Iran (Islamic Republic of)
اسماعیل
۱۰:۵۳ ۰۵ خرداد ۱۳۹۸
سگ نجس است ؛ آیا نجاست فحش نیست ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۰ ۰۵ خرداد ۱۳۹۸
گل گفتي
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۶ ۰۵ خرداد ۱۳۹۸
حکم قرانه که سگ نجسه اگه با قران مشکل دارید بگید مردم هم تکلیف خودشون بدونند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۷ ۰۵ خرداد ۱۳۹۸
نجس فحش نیست
خصوصیت این حیوان جوریه که خدا برای اون حکم خاصی قرار داده تا مردم اونو داخل زندگی شخصی خودشون نکنن
Canada
ناشناس
۱۳:۳۷ ۰۵ خرداد ۱۳۹۸
ای بابا طوری نیست برای اینا که فحش نیست!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۱ ۰۵ خرداد ۱۳۹۸
#عقده خود کم بینی
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۱۰:۵۰ ۰۵ خرداد ۱۳۹۸
وقتی تمام برنامه ها میشه دعوت از سلبریتیها. وقتی مناسبتها و اعیاد میشه دعوت از سلبریتیها. متاسفم
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۱۱:۳۷ ۰۵ خرداد ۱۳۹۸
صدا و سیما مقصر اصلی شهرت اینهاست. گفتا ز که نالیم که از ماست که بر ماست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۹ ۰۵ خرداد ۱۳۹۸
مایه تاسف هست که چنیین کسانی رو هنرمند خطاب کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۸ ۰۵ خرداد ۱۳۹۸
کي گفته اينا هنرمندن؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۸ ۰۵ خرداد ۱۳۹۸
متاسفم/
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۸ ۰۵ خرداد ۱۳۹۸
باشه قبول . سلبریتی های کشورمان باید وفاداریشونو به کشور ثابت کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۶ ۰۵ خرداد ۱۳۹۸
فقط اعدامممممممممممممممممم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۸ ۰۵ خرداد ۱۳۹۸
برو دوتا کلمه خوب یادبگیر بزرگوار هی نیا تو نظرات ننویس اعدام اعدام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۳ ۰۵ خرداد ۱۳۹۸
چه ربطي داره؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۹ ۰۵ خرداد ۱۳۹۸
التماس تفکر
Iran (Islamic Republic of)
هادی
۱۲:۵۴ ۰۵ خرداد ۱۳۹۸
منظورشاید اینه که اعدام فحشه نه سگ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۴ ۰۵ خرداد ۱۳۹۸
مسخره خودتی
اعدام دستور قرانه در موارد خاص حالا توی بیسواد مسخره میکنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۶ ۰۵ خرداد ۱۳۹۸
#سلبریتی های بیسواد
-
ناشناس
۱۰:۴۶ ۰۵ خرداد ۱۳۹۸
خدایا به فریاد این مردم برس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۴ ۰۵ خرداد ۱۳۹۸
الهی آمین.
Iran (Islamic Republic of)
مرادی
۱۰:۴۴ ۰۵ خرداد ۱۳۹۸
این خانم رهنما که واقعا اعصاب خوردکن شده هرکجا می بینی انجا حاضره وووو
Canada
ناشناس
۱۳:۴۱ ۰۵ خرداد ۱۳۹۸
خوب داداش اینا مریضن دیگه عقده خود کم بینی دارن خدا شفاشون بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۲ ۰۵ خرداد ۱۳۹۸
از انتشار عکسای شخصی تو اینترنت معلومه چه طوریه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۲ ۰۵ خرداد ۱۳۹۸
اون آقاه که سرش رو تراشیده کیه؟ !داره خو‌د شو برای دیده شدن بد جوری به آب وآتش می زه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۸ ۰۵ خرداد ۱۳۹۸
شبيه خارجياست
Iran (Islamic Republic of)
امید
۱۰:۴۲ ۰۵ خرداد ۱۳۹۸
آفرین
احسنت
ایکاش این قدرت تحلیل را همه مردم داشتند
این مردم دچارخودکم بینی هستند و اعتماد به نفس ندارند که نگاهشون به سلبریتی های که مثل تبل فقط صدا دارند
و با کارهای عجیب و غریبشون میخواهند خودشون را به نمایش بگذارند
خدا به همه ما سلامت روح و روان بده.
Iran (Islamic Republic of)
احسان
۱۰:۴۰ ۰۵ خرداد ۱۳۹۸
ای کاش برای مردم سیل زده کرمانشاه ، لرستان و خوزستان هم این طور ابراز همدردی می کردند ولی مثل اینکه برای این جماعت سگ از ارزش والاتری برخوردار است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۱ ۰۵ خرداد ۱۳۹۸
سگ وفا دارد به صاحبش ولی اینها نه به اسلام و قران و نه به ایران وفا ندارند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۰ ۰۵ خرداد ۱۳۹۸
ممنون از این خبر و گزارش خوبتون .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۹ ۰۵ خرداد ۱۳۹۸
حضور چنین بازیگرانی در صداسیما منع شوند.
Iran (Islamic Republic of)
امید
۱۰:۴۳ ۰۵ خرداد ۱۳۹۸
آفرین
ما مردم که به انها اهمیت می دیدیم و فیلم ها را نگاه می کنیم.
۱۲