مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گیلان گفت: هم اکنون ۲ هزار و ۲۰۰ کلاس درس با سوخت نفت و گاز در استان نیازمند استاندارد سازی تجهیزات گرمایشی است.

بیش از ۲ هزار کلاس درس گیلان نیازمنداستانداردسازی تجهیزات گرمایشی استبه گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، علی دقیق مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گیلان در جلسه استانداردسازی تجهیزات گرمایشی مدارس گفت: استان از لحاظ استانداردسازی گرمایشی عملکرد و کارنامه بسیار مطلوبی داشته است.
وی با بیان اینکه، استاندارد سازی گرمایشی از رسالت‌های مهم اداره کل نوسازی مدارس است، افزود: با تلاش‌های صورت گرفته در طول سال‌های اخیر ۹۱۴ واحد آموزشی با ۵۶۰۰ کلاس درس و با هزینه بالغ بر ۵۱۱ میلیارد ریال استانداردسازی گرمایشی شده و فضایی امن برای آینده سازان این مرز بوم ایجاد شده است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گیلان با اشاره به اینکه استفاده از بخاری نفتی در برخی از مدارس استان نگران کننده است، گفت: هم اکنون  ۲ هزار و ۲۰۰ کلاس درس با سوخت نفت و گاز در استان گیلان نیازمند استاندارد سازی گرمایشی است که برای تحقق این امر مهم به اعتبارات ویژه و مشارکت خیرین نیازمندهستیم.

علی دقیق افزود: ۸۱۸ پروژه با ۴ هزارو  ۸۰۰ کلاس درس که با سوخت نفت و گاز کار کرده و یا دارای سیستم شوفاژ فرسوده است که نیازمند اعتباری بالغ بر ۱۰۶ میلیارد تومان برای استاندارد سازی گرمایشی هستند.

وی با بیان اینکه ،حذف بخاری‌های نفتی و خطرآفرین و ناایمن در اولویت برنامه‌های ما قرار دارد، تصریح کرد: تمام تلاش ما بر این است تا همه مدارس در سطح استان از سیستم گرمایشی استاندارد برخوردار باشند.

 

انتهای پیام / ق 

 

۲ هزار و ۲۰۰ کلاس درس گیلان  به تجهیزات گرمایشی نیاز دارد 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.