سرحدی گفت: طرح پرورش شتر (پرواری) برای تقویت سیاست‌های حمایتی بنیاد مستضعفان در مناطق محروم آغاز شد.

سرمایه گذاری بنیاد مستضعفان برای پرورشبه گزارش  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران  به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی بنیاد مستضعفان؛ سینا سرحدی، مدیرعامل شرکت کشت و صنعت شتر اظهار کرد: پس از اجرای موفق طرح تولید علوفه ارزان و کم آب بر (گیاه خارشتر) در اراضی بایر شرکت و بیابان‌های استان خراسان جنوبی و توسعه آن در سطح ملی با حمایت‌های بنیاد مستضعفان و وزارت جهاد کشاورزی، طرح پرورش شتر (پرواری) بعد از مطالعات لازم در دستور کار شرکت قرار گرفت.

سرحدی گفت: این طرح الگویی به منظور تکمیل زنجیره تولید، ایجاد اشتغال پایدار، کمک به جوامع محلی به منظور رفع محرومیت و تامین امنیت در مرز آغاز شده است.


بیشتر بخوانید:واردات شترهای مولد برای اولین بار از قطر


وی تصریح کرد: با توجه به شرایط اقلیمی کشور و انتقال تکنولوژی کاشت علوفه ارزان از سوی این شرکت به ۹ استان متقاضی، مراکز ترویجی مختلف فعالیت بر روی این طرح و تکمیل زنجیره تولید را آغاز نموده اند. امیدواریم تلاش صورت گرفته و تجارب ارزشمند بدست آمده قدمی مثبت در جهت رونق تولید در مناطق محروم کشور باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۰ ۰۵ خرداد ۱۳۹۸
گوشت شتر خیلی بهتر از گوشت گاوه چون گوشت گاو سرده و خوردنش اذیت میکنه و مجبوریم با گوشت گوسفند قاطی کنیم ولی گوشت شتر عین گوشت گوسفند گرمه
آخرین اخبار