ماموران وظیفه شناس کیف حاوی ۷۰۰ دلار را به صاحبش بازگرداندند

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه گفت: ۲ تن از ماموران وظیفه شناس پلیس یک کیف دستی حامل مقدار زیادی دلار را به صاحبش بازگردادند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،سرهنگ علی نظری رئیس بازرسی فرماندهی نیروی انتظامی استان کرمانشاه   اظهار داشت: ۲ تن از ماموران وظیفه شناس پلیس مستقر در اداره گذرنامه پایانه پرویزخان در شهرستان قصرشیرین یک کیف دستی حامل مقدار زیادی دلار، گوشی تلفن همراه و کارت‌های بانکی و شناسایی را به صاحبش بازگردادند.

وی بیان کرد : ۲ تن از ماموران پلیس به نام‌های سروان سلیمانی و استوار نجفی حین گشتزنی به یک کیف دستی برخورد کردند، ولی پس از مقدار جستجو موفق به پیدا کردن صاحب کیف نشدند.

وی ادامه داد: این دو مامور وظیفه شناس در ادامه کیف پیدا شده را که حاوی ۷۰۰ دلار (معادل حدود ۱۰ میلیون تومان)، ۲ عدد کارت بانکی، یک عدد گوشی و یک گواهینامه رانندگی بود را تحویل اداره گذرنامه پایانه خسروی می‌دهند.

سرهنگ نظری افزود: ساعاتی بعد از پیدا شدن این کیف، فردی به اداره گذرنامه پلیس مراجعه و خبر از گم شدن کیفش می‌دهد که پس از احراز هویت و اعلام مشخصات کیف مفقودی آن را به وی تحویل می‌دهند.

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی کرمانشاه در پایان گفت: این فرد با ابراز خرسندی از امانت داری پلیس، از ماموران وظیفه شناس به خاطر کمک به وی قدردانی کرد.

انتهای  پیام/ز

۲ تن از ماموران وظیفه شناس  یک کیف دستی حامل مقدار زیادی دلار را به صاحبش بازگردادند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار