چهارمین دستگاه خودروی پیشرفته امداد و نجات جاده‌ای استان سیستان و بلوچستان، به جمعیت هلال احمر شهرستان دلگان تحویل شد.

تجهیز جاده‌های دلگان به خودروی پیشرفته امدادبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  راشکی مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان در نشست با امدادگران و داوطلبان هلال احمر دلگان گفت:چهارمین دستگاه خودروی پیشرفته امداد و نجات جاده‌ای استان سیستان و بلوچستان، به جمعیت هلال احمر شهرستان دلگان تحویل شد.

وی ادامه داد: ارزش این خودرو نیمه سنگین، ۲۳ میلیارد ریال است.

رسول راشکی افزود: حمل به روزترین ست نجات نیمه سنگین هیدرولیک برای نجات افراد گرفتار در خودرو، ست کوهستان، تجهیزات کار در شرایط سخت، ست کامل تثبیت خودروی تصادفی، کابین قابل شارژ و برج نور چهارسو با ارتفاع ۴ متر از ویژگی‌ها و قابلیت‌های این خودرو است.

وی با اشاره به این که در کشور، ۶۰ دستگاه از این نوع خودرو وجود دارد، گفت: در استان حداقل به ۸ دستگاه خودروی نجات دیگر در پایگاه‌هایی که فاقد خودروی نجات است، نیاز داریم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمرسیستان و بلوچستان گفت: با توجه به تصادفات بالای جاده‌ای در استان، امدادگران این جمعیت در سال گذشته ۲۵۳ نفر را از داخل خودرو‌ها رهاسازی کردند.

فرماندار دلگان نیز در این نشست گفت: محور دلگان به ایرانشهر و دلگان به بندرعباس و کرمان، از مسیر‌های پرتردد است که به شدت نیازمند این خودروی امداد و نجات جاده‌ای بود.

مجتبی شجاعی همچنین با توجه به پرتردد بودن مسیر دلگان به کرمان و هرمزگان، احداث پایگاه امداد و نجات جاده‌ای در محور دلگان به رودبار جنوب استان کرمان را خواستار شد.

انتهای پیام/ع

تحویل چهارمین دستگاه خودروی پیشرفته امداد و نجات جاده‌ای  به  دلگان

برچسب ها: هلال احمر ، حمل و نقل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.